استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

طالب‌لو: یک فصل دیگر هم در خدمت استقلال هستم

طالب‌لو: یک فصل دیگر هم در خدمت استقلال هستم


http://www.worldandsports.com/roundimages/cache3/7f89da7d55ddb400b8817994812c9575400277top.png

طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر پیوستن مهدی رحمتی به استقلال به گوش می‌رسد و اینکه پرویز مظلومی به وحید طالب‌لو احتیاجی ندارد.

به گزارش سایت گل، طالب‌لو که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، در مورد این شایعات می‌گوید: «قرارداد من با باشگاه استقلال فصل آینده به پایان خواهد رسید و من تا پایان قراردادم در این تیم خواهم ماند.»

از طالب‌لو در مورد اینکه با آمدن رحمتی به استقلال و تمدید قرارداد محمدی، تو به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل می‌شوی، سوال می‌کنیم که وی پاسخ می‌دهد: «من با کسی مشکلی ندارم و همانطور که گفتم من یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم و در این تیم خواهم ماند و تمام تلاشم را برای پس گرفتن شماره یک استقلال خواهم کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد