استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

قلعه نویی حرفه ای به استقلال برنگشت


http://www.nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/26-12-1390/IMAGE634675679675347109.jpg


به نوشته ایران ورزشی، بهمن فروتن که فصل یازدهم مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال بود حالا به تیم مس سرچشمه رفته است. تغییرات اخیر در کادر فنی استقلال اما می‌طلبید نظر وی پیرامون رفتن مظلومی و آمدن امیر قلعه‌نویی را جویا شویم. سوال‌هایی که از فروتن می‌پرسیم حول همین محور است.
 
* تحولات اخیر روی نیمکت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید آقای فروتن.
- هنوز چیزی معلوم نیست و همه چیز مبهم به نظر می‌رسد؛ مثل هندوانه دربسته! باید بنشینیم و منتظر بمانیم چه اتفاقاتی می‌افتد. استقلال الان در یک برهه حساس قرار گرفته و خروجی این تغییرات مشخص نیست.
 
* سابقه مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال اما به نظر اوضاع این تیم را در آینده مطلوب جلوه می‌دهد.
- با آمدن امیر قلعه‌نویی ممکن است چند ستاره از این تیم جدا شوند. مثلا شنیدم که جباری در تیم قلعه‌نویی جایی ندارد و امیر اعلام کرده او را نمی‌خواهد. این تغییرات استقلال را در مصاف با سپاهان سرحال که ثبات خود را حفظ می‌کند یا پرسپولیس که شنیدیم تیم خوبی را خواهد بست دچار مشکل خواهد کرد. بعید نیست استقلال در هفته‌های آغازین دچار مشکل شود.
 
* آن وقت سکوها به قلعه‌نویی فرصت این اشتباهات را خواهند داد؟
- واقعیت این است که 50 درصد از هواداران استقلال موافق قلعه‌نویی هستند و اصولا صدای هواداران قلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی هم بلندتر از سایرین بوده اما 50 درصد دیگر مخالف امیر هستند و برای او دندان تیز کرده‌اند. مطمئنا اگر قلعه‌نویی نتواند در استقلال به موفقیت برسد این 50 درصد دندان‌های‌شان را به امیر قلعه‌نویی نشان خواهند داد.
 
* قطعا درایت مربیان در این برهه می‌تواند بسیار گره‌گشا باشد؛ اینطور نیست؟
- من منتظرم ببینم علم مربیان استقلال در مواجهه با مشکلات و تغییرات چه اندازه است. استقلال فصل بعد شاید به واسطه تضادها دچار تغییراتی شود که علم مربیان در این مواقع بسیار گره‌گشا خواهد بود. بازی‌های زجرآوری در ابتدای لیگ دوازدهم در انتظار استقلال خواهد بود.
 
* به اعتقاد شما رفتن جباری سبب لطمه خوردن استقلال نخواهد شد؟
- جباری بازیکن بزرگی است. او یکی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران به حساب می‌آید. باور کنید اگر استقلال جباری را نخواهد او را به تیم خودم مس رفسنجان می‌برم!
 
* لیگ یک؟!
- بله، یک پیشنهاد خوب به جباری می‌دهیم و او را از چنگ استقلال درمی‌آوریم! البته اینها را از باب مزاح گفتم و امیدوارم جباری در استقلال بماند چون او متعلق به این باشگاه است و با رفتن از این تیم مشکلات ناخواسته زیادی را ایجاد می‌کند.
 
* به اعتقاد شما نحوه بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال اصولی و حرفه‌ای بود؟
- نه، قلعه‌نویی حرفه‌ای برنگشت. بازیکنان و حتی بخشی از هواداران منتظر بازگشت او نبودند. به همین دلیل فکر می‌کنم یک مقاومتی در برابر بازگشت او به استقلال شکل بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد