استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

قلعه‌نویی: قول قهرمانی ندادم


http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/8-3-1391/IMAGE634738838971708550.jpg


به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شنبه شب میهمان حضوری برنامه ورزش از نگاه دو بود که در مورد دلایل جدایی قلعه‌نویی از تیم فوتبال این باشکاه مطالبی را عنوان کرد.

در این هنگام امیر قلعه‌نویی به عنوان میهمان تلفنی این برنامه روی خط آمد و در پاسخ صحبت‌های مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: شما مسلمان هستید و باید حقایق را به مردم بگوید، چرا که با بیان کردن مطالب نادرست و نگفتن واقعیت‌ها ذهنیت برای ‏هواداران تراکتورسازی نسبت به من ایجاد می‌کنید.


قلعه نویی با اشاره به اینکه یکی از بهترین سال‌های فعالیت مربیگری‌اش را در تبریز پشت سر گذاشته و ‏همیشه هواداران تبریزی از تیم تراکتورسازی و او حمایت زیادی داشتند، ادامه داد: برای ماندن در تراکتورسازی دو موضوع برایم مهم بود و اصرار داشتم تیم قدرتمندی برای حضور در مسابقات فصل آینده بسته شود زیرا تیم فصل آینده باید ‏در سه جام حضور داشته باشد.


سرمربی جدید تیم استقلال اضافه کرد: امروز شرایط تراکتورسازی فرق کرده زیرا تیمی آسیایی است و نگاه رقیبان داخلی و خارجی نسبت به ‏این تیم ‏متفاوت است.


وی اضافه کرد: بحث دوم تسویه حساب با بازیکنان بود، بطور مثال در یک مقطع زمانی بازیکنان ما پنج ماه پول نگرفتند و بعد از بازی با سایپا که پیش از سال 90 برگزار شد، از مدیریت خواستم به ‏بازیکنان پول پرداخت شود تا آنها شب عید با وضعیت بهتر در کنار خانواده‌شان باشند که این اتفاق نیفتاد.


قلعه‌نویی هچنین تاکید کرد: بنده به مدیران باشگاه تراکتورسازی گفتم می‌خواهم در تبریز بمانم و با تراکتورسازی کار کنم اما مهمترین چیز این بود که با بازیکنان تسویه حساب ‏کنید تا بتوانیم با آرامش تمرینات تیم را شروع و دنبال جذب بازیکنان جدید باشیم. آقای جعفری! شما در آن مقطع ‏زمانی گفتید که هزار تومان هم در حساب باشگاه نیست اما بزودی با بازیکنان تسویه حساب می‌کنید. ‏


وی در مورد وضعیتش در تیم استقلال خاطرنشان کرد: هنوز با استقلال قراردادی نبسته‌ام و وضعیتم روی هواست اما من نیامده‌ام در استقلال با کسی تسویه حساب ‏شخصی کنم و برای من تیم استقلال مهم است.‏


سرمربی جدید استقلال خاطرنشان مرد: من قول کسب جام ندادم همانطور که در تراکتورسازی هم به کسی قول ندادم. گفتم این تیم پتانسل آسیایی شدن و ‏حتی قهرمانی در لیگ را دارد. اگر در بازی رفت با سپاهان و بازی برگشت با استقلال با اشتباهات داوری مواجه ‏نمی‌شدیم، تراکتورسازی قهرمان می‌شد.‏ فکر می‌کنم اگر خواسته‌هایم در تیم استقلال برآورده شود، شاهد موفقیت این تیم در آسیا و لیگ خواهیم بود.‏


وی در مورد وضعیت جباری و رحمتی اظهار داشت: بنده به اسم بازیکنان کاری ندارم اما در هر تیمی که بودم، ‏بر مبنای اصولی دارم که شامل نظم، اخلاق و تاکتیک‌پذیری است، کار می‌کنم. من از اصول خودم کوتاه نمی‌آیم و هر بازیکنی ‏که این اصول را رعایت کند، در تیم خواهد ماند‏‎.


قلعه‌نویی در پایان با بیان اینکه در جریان استعفای فتح‌الله‌زاده نبوده و از طریق رسانه‌ها این موضوع را شنیده است، گفت: برای پیگیری این موضوع با موبایل آقای فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم که خاموش بود.‏


"امروز در فصل نقل و انتقالات هستیم و باید تکلیف موضوع استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال سریع‌تر مشخص شود"، قلعه نویی با بیان این جمله تصریح کرد: من هم براساس نیازهایی تیم ‏برای موفقیت در فصل آینده، فهرستی را به باشگاه دادم و منتظرم تا نفرات مدنظرم را جذب کنند‏‎.‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد