استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اکبرپور: خبر تماس قلعه‌نویی با من صحت ندارد

برگزاری فوتبال ایران- در حالی که رقابت‌های لیگ برتر هفته‌های پایانی‌اش را سپری می‌کند، سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال دوباره به روزهای اوج نزدیک شده و گفته می‌شود که او در حال حاضر با چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری مواجه است. 

سپاهان و استیل‌آذین جزو مشتریان جدی مهاجم آبی‌ها هستند و حتی گفته می‌شود که امیر قلعه‌نویی در تماسی تلفنی از سیاوش خواسته که فصل آینده به سپاهان بیاید. اکبرپور اما فعلا تمایلی ندارد در مورد این مسائل صحبت کند. مهاجم استقلال به سئوالات خبرگزاری فوتبال ایران پاسخ می‌دهد.

 

بازی با استقلال اهواز چطور بود؟

با اینکه تیم ما خسته بود اما بازی خوبی را انجام دادند. فشار زیادی روی بازیکنان وجود داشت ولی ما فقط به دنبال 3 امتیاز بودیم که در نهایت به هدف‌مان رسیدیم.

 

ولی خوش‌شانس هم بودید. قبول دارید؟

فکر نمی‌کنم. ما حرفه‌ای بازی کردیم و 3 امتیاز را گرفتیم.

 

ولی استقلال اهواز چند فرصت صددرصد گلزنی را با بدشانسی از دست داد.

فوتبال همین است. مگر ما در بازی با استیل‌آذین خوش‌شانس بودیم؟ همه دیدند که بدشانسی آوردیم و فکر می‌کنم در فوتبال یک روز بدشانس هستی و یک روز دیگر خوش‌شانس. در ضمن استقلال اهواز هم خوب فوتبال بازی کرد ولی متاسفانه وضعیت آنها در جدول مناسب نیست.

 

به نظر می‌رسد جدال سختی با پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیا دارید؟

ما قبل از گرفتن سهمیه آسیا به قهرمانی فکر می‌کنیم چون شانس داریم. به نظر من هر 4 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و مطمئن باشید ناامید نخواهیم شد. البته بازی همه تیم‌ها سخت است و باید در انتظار بازی‌های آینده باشیم.

 

بازی با الجزیره را چطور می‌بینی؟

ما از الجزیره شناخت داریم. آنها یک تیم حرفه‌ای هستند ولی استقلال برای قطعی کردن صعود خود باید از دو بازی خانگی آینده 4 امتیاز بگیرد. ما اگر به عنوان تیم اول صعود کنیم در اولین بازی مرحله حذفی میزبان خواهیم بود و این برای ما مهم است. فقط امیدوارم که تماشاگران به ورزشگاه بیایند و از استقلال حمایت کنند. حضور آنها ترس به بدن الجزیره خواهد انداخت. از تماشاگران استقلال می‌خواهم با تیم خود آشتی کنند.

 

مگر آنها با استقلال قهر هستند؟

به هرحال بعد از شکست مقابل پرسپولیس تماشاگران ما خیلی ناراحت شدند ولی معتقدم که استقلال در حال حاضر خوب بازی می‌کند و خوب هم نتیجه می‌گیرد. از طرفداران استقلال می‌خواهم باخت به پرسپولیس را فراموش کنند.

 

می‌گویند قرار است فصل بعد به سپاهان بروی؟

چه کسی گفته؟

 

شایعه شده که قلعه‌نویی برای فصل بعد به صورت تلفنی با تو مذاکره کرده است؟

این خبر صحت ندارد. قلعه‌نویی همیشه به من لطف دارد ولی هیچ تماسی صورت نگرفته، در ضمن من فقط به باشگاه استقلال فکر می‌کنم و تا الان هیچ پیشنهادی هم نداشته‌ام. هدف اولم رفتن به یک تیم اروپایی است ولی اگر منتفی شد در ایران می‌مانم و گزینه اولم استقلال خواهد بود.

پاداش لیگ قهرمانان پرداخت شد

در پی پیروزی استقلال برابر الاهلی در عربستان پاداش کلیه عوامل تیم و باشگاه استقلال پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، به دنبال پیروزی آبی‌پوشان در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا پاداش کلیه عوامل اجرایی، فنی، پزشکی، اداری و بازیکنان استقلال صبح امروز به صورت نقدی پرداخت شد که سهم هر یک از بازیکنان بیش از 1000 دلار بود.

باشگاه استقلال برای دیدار امروز با استیل‌آذین نیز پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته است.