استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

میثم بائو: به جای جباری به استقلال نیامده‌ام !!


http://img.irna.ir/1391/13910310/80161228/80161228-2617598.jpg


بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال با بیان این که از بازگشت به تیم محبوبش خوشحال است، گفت: می‌خواهم با بازی در استقلال جلوی چشم کی‌روش باشم تا دوباره من را به تیم ملی دعوت کند.

میثم بائو  درباره حضور دوباره‌اش در استقلال گفت: از این که به خانه خودم برگشتم خوشحالم. استقلال تیم محبوب من است و خرسندم که پس از چند سال دوری بار دیگر به این تیم پیوسته‌ام. در طول این سال‌ها دوران‌های خوب و بدی داشته‌ام. یک سال خیلی خوب را در ابومسلم و سال نسبتا بدی را در پرسپولیس گذراندم. در شهرداری تبریز هم خیلی راحت بودم و حالا هم به استقلال برگشته‌ام. می‌خواهم خاطرات بد سقوط شهرداری را فراموش و ناکامی‌هایم را جبران کنم.

وی همچنین با تمجید از امیر قلعه‌نویی گفت: سه سال شاگرد قلعه نویی بودم. او کسی است که زمانی که 20 سالم بود به من بازی داد و من را به بازیکن مطرحی تبدیل کرد. او از نظر شهرت و فوتبال به من خیلی کمک کرد، امسال هم با حضور قلعه‌نویی تیم خوبی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم علاوه به موفقیت در لیگ برتر، در آسیا هم حرف اول را بزنیم چون این مسئله اصلا دور از دسترس نیست.

بائو در ادامه درباره رقابت احتمالی‌اش با مجتبی جباری در خط میانی استقلال و شایعه رفتن کاپیتان آبی‌ها از این تیم، به ایسنا گفت: از وقتی حرف بازگشتم به استقلال مطرح شد، برخی‌ها گفتند می‌خواهم شماره هشت تیم را از جباری بگیرم که اصلا صحت ندارد. من نه دنبال جای کسی هستم و نه شماره کسی را می‌خواهم. ضمن اینکه من و مجتبی چه در زمین و چه خارج آن با هم رفیق هستیم و با هم رفت و آمد داریم. هر دوی ما قابلیت بازی در چند پست را داریم و این حرف که من به جای او آمده‌ام درست نیست. به هر حال حضور در سه رقابت حساس و فشرده لیگ برتر،‌جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ایجاب می‌کند که استقلال در هر پست چند بازیکن داشته باشد. ما اگر از 50 بازی فصل بعد بتوانیم در 30 بازی حاضر باشیم کار بزرگی کرده‌ایم.

بائو که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز داشته است در پاسخ به این سوال که با بازگشت به استقلال چقدر امیدوار است به تیم ملی نیز بازگردد؟ اظهار کرد: من به خاطر پول به استقلال نیامده‌ام چون هدفم از آمدن به این تیم یکی علاقه قلبی و دیگری امید به حضور در تیم ملی بوده است. تیم‌های شهرستانی در سال در چهار بازی با استقلال و پرسپولسی روبه‌رو می‌شوند که آن بازی‌ها پخش مستقیم دارد اما حضورم در استقلال باعث می‌شود که همیشه در نظر کی‌روش باشیم. سال گذشته من جزو بازیکنان اصلی کی‌روش بودم و حالا امیدوارم او دوباره من را به تیم ملی دعوت کند تا به همراه تیم به جام جهانی بروم. هدفم موفقیت در استقلال است و موفقیت من با رفتن به جام جهانی با تیم ملی تعریف می‌شود.

بازیکن سابق تیم فوتبال شهرداری تبریز در فصل گذشته متهم شده بود که از روی عمد برابر تراکتورسازی به میدان نرفته است و همچنین به واسطه فامیل بودن با یکی از دوستان قلعه‌نویی به استقلال پیوسته است. بائو در واکنش به این اتهام گفت: آن‌ها که این حرف را می‌زنند بگویند چرا در نیم فصل اول برابر تراکتورسازی بازی کردم؟ من سال گذشته هم از استقلال پیشنهاد داشتم و پیش از آن هم در استقلال و پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده‌ام، پس نیازی نداشته‌ام که برای حضور در یک تیم بزرگ خودم را سه اخطاره کنم. حتی در ابتدای فصل قبل از تراکتورسازی هم پیشنهاد داشتم که اگر بحث رفاقت من با قلعه‌نویی بود به این تیم می‌رفتم. متاسفانه این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که تیم و کارنامه خوبی ندارند و با این حرف‌ها سعی می‌کنند ناکامی‌های خود را توجیه کنند.

وی در پایان گفت: برای همه کسانی که به من تهمت می‌زنند متاسفم و آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم. خدا هم بزرگ است و به من لطف کرد که دوباره به استقلال بازگشتم. به هر حال همیشه استقلال و پرسپولیس با حاشیه روبه‌رو هستند. تیم بزرگ، حاشیه بزرگ دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد