استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

قلعه‌نویی: دوست دارم در تراکتور بمانم اما...

http://www.footballonline.ir/Picture/20111029153120_ghalenoie.jpg


امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود. او در مورد طلب‌هایی که از باشگاه‌های ایرانی دارد صحبت کرد و گفت: «من 80 میلیون از استقلال، 120 میلیون از سپاهان و 300 میلیون از تراکتورسازی طلب دارم. کجای دین ما می‌گوید حق مردم را نباید داد؟ ولی امسال به مسئولان تراکتورسازی گفتم بیایید یک رسم خوبی را پایه‌گذاری کنیم که آخر فصل هر کسی که می‌خواهد برود و هر کسی که می‌خواهد در تراکتورسازی بماند، پولش را کامل از باشگاه بگیرد.» 

قلعه‌نویی در مورد احتمال ادامه حضورش در باشگاه تراکتورسازی گفت: «من نمی‌خواهم تیمی ببندم که مردم خوب آذربایجان در بازی‌های داخلی و بازی‌های آسیایی زجر بکشند. من حتی برنامه هم داده‌ام که کارم را از فردا شروع کنم. به مسئولان تراکتورسازی گفتم ته دلم این است که در تراکتور بمانم و این تیم را قهرمان آسیا و ایران کنم ولی چند روز قبل که با آقای سردار جعفری صحبت کردم گفتند ما مثل بقیه تیم‌ها پول نداریم که خرج کنیم. ولی به نظرم این نگاه به درد فصل آینده نمی‌خورد.
 
یک سال ماندن با عزت بهتر از 10 سال ماندن با ذلت است.» 

شفیع از قلعه‌نویی پرسید که شایعه شده شما برای خودتان و همکارانتان 3 میلیارد تومان در نظر گرفته‌اید؟ که قلعه‌نویی در جواب او گفت: «من گفتم سال آینده به خاطر مردم آذربایجان سفید امضا می‌کنم و اصلا در صحبت‌های جدیدمان در مورد قرارداد من صحبتی نشده. ما اگر می‌خواهیم ورزشمان پیشرفت کند باید سپاهان را الگو قرار بدهیم. ببینید الان چند درصد از مدال‌های ما در گوانگجو برای اصفهان هستند. همین کار را جاهای دیگر بکنیم. چرا باید استقلال و پرسپولیس دغدغه مالی داشته باشند همیشه؟ سپاهان الگوی مناسبی برای ورزش ماست. تغییرات به وجود می‌آید ولی چون سیستم برنامه‌ریزی دارد نتیجه می‌گیرد. یک روز فلان نماینده می‌گوید بودجه نمی‌دهیم به استقلال و پرسپولیس. یک روز یکی می‌گوید بودجه می‌دهیم. اصلا این‌ها پولی نیست. فوتبال اگر خوب برنامه‌ریزی شود می‌تواند به جامعه کند.» 

شفیع همچنین در مورد احتمال سرمربیگری قلعه‌نویی در استقلال سوال پرسید که او در جواب گفت: «اولویت من تراکتور است. برنامه هم داده‌ام. خیلی هم دوست داشتم و دوست دارم که سال آینده هم در تراکتور بمانم. ولی الان ما دو هفته زمان خوب را از دست دادیم. چند تا از بازیکنان مورد نظر من رفته‌اند جاهای دیگر قرارداد بسته‌اند. ولی به هر حال این حرف‌ها هست. حرف و حدیث زیاد است. ولی من تا الان فقط به تراکتور فکر کرده‌ام. خدا را گواه می‌گیرم نه به تراکتور لیست دادم نه به هیچ تیم دیگر.» 

به گزارش خبرآنلاین؛ شغیع در مورد محروم شدن قلعه‌نویی توسط کمیته انضباطی سوال پرسید که سرمربی تراکتورسازی گفت: «ما مشتری خوب آقای حسن‌زاده هستیم. ما نباشیم باید کمیته انضباطی را تعطیل کنند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد