استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سه بازیکن کلیدی استقلال در آستانه سه اخطاره شدند

ایسکانیوز: سه بازیکن کلیدی تیم فوتبال استقلال خطر محرومیت از دیدار برابر ابومسلم و یا پرسپولیس را احساس می کنند.

بهگزارش روز چهارشنبه گروه ورزشی ایسکانیوز، خسرو حیدرى، فرهاد مجیدى و امیرحسین صادقى از تیم استقلال 2 کارت زرد دارند و در صورت گرفتن اخطار در دیدار مقابل استیل آذین از بازى با ابومسلم محروم خواهند شد.
نکته جالب اینکه شاید خود این بازیکنان تمایل داشته باشند در این دیدار اخطار بگیرند چون استقلال بعد از دیدار مقابل ابومسلم به مصاف رقیب سنتى خود یعنى پرسپولیس خواهد رفت و اکثر بازیکنان دوست ندارند دیدار حساس دربى را از دست بدهند.

هافبک استقلال برای چند ماه خانه‌نشین شد

امید روانخواه هافبک تیم استقلال تهران به دلیل آسیب دیدگی شدید نمی‌تواند ماهها این تیم را در رقابت‌ها همراهی کند.

به گزارش ایرنا، فیزیوتراپیست باشگاه استقلال در گفت و گویی با سایت این باشگاه از آسیب دیدگی جدی روانخواه از ناحیه رباط صلیبی پای چپ خبر داد.

دکتر امین نوروزی گفت: روانخواه در تمرینات روز گذشته دچار آسیب دیدگی شد که آزمایش‌ها نشان از مصدومیت جدی این بازیکن دارد
وی با بیان اینکه آسیب دیدگی بخشی از فوتبال است، افزود: مصدومیت کنونی روانخواه ارتباطی با مصدومیت قبلی این بازیکن ندارد اما، از بخت بد او باید شرایطی مشابه سال گذشته را تجربه کند.

روانخواه سال گذشته از ناحیه زانوی پای راست با همین مشکل مواجه شد و ماه ها از همراهی استقلال دور ماند.

مسوول کادرپزشکی استقلال در مورد وضعیت امیرحسین صادقی مدافع این تیم گفت:
وی در تمرین روز گذشته دچار پیچیدگی مچ پا شد که وضعیت او فردا بعد از تست پزشگی مشخص می‌شود.

وی در خصوص مصدومیت محمدمحمدی دروازه بان استقلال گفت: این دروازه بان در شرایط بهتری قرار گرفته است به طوریکه از روز جمعه تمرینات خود را با تیم آغاز می‌کند.

تیم استقلال تهران شنبه آینده درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استیل آذین می‌رود.


http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/11-10-1388%5CIMAGE633979541334062500.jpg

حسین کعبی: استقلال بازی رفت را اتفاقی برد


http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/30-10-1388%5CIMAGE633995928519218750.jpg


کعبی از حضور دوباره اش در لیگ های خارج از کشور خبر می دهد و در پایان این فصل می خواهد به یکی از پیشنهاد خارجی خود پاسخ مثبت بدهد.او به سوالات خبرگزاری فوتبال ایران پاسخ می‌دهد.

 

نظرت درباره بازی با استقلال چیست؟

برای  ما این بازی ازاهمیت زیادی برخوردار است و می خواهیم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم. با زحمت زیادی به این جایگاه رسیدیم و دوست نداریم به راحتی آن را از دست بدهیم  اما بازی سختی داریم و استقلال تحت فشار است. به نظرم بازی پیش رو خواهیم داشت و امیدوارم بدون حاشیه  دو تیم بازی زیبایی را انجام دهند.

 

چقدر امیدواری استیل آذین برنده بازی شود؟

من صددرصد امیدوارم که بازی را با برد تمام می کنیم چون نمی خواهیم این جایگاه مناسب را از دست بدهیم. در ضمن باید انتقام شکست در بازی دور رفت را هم بگیریم .برد استقلال در بازی رفت اتفاقی بود و این بازی ثابت می کنیم که  برد آنها فقط اتفاق بود.

 

شرایط خودت چطور است؟

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و از هر نظر آماده بازی روز شنبه هستم.

 

گویا باشگاه اجازه رفتن به اسلاویاپراگ را نداد.

بله با رفتن من مخالفت شد. باشگاه تصمیم گرفت که تا پایان فصل در تیم بمانم و برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم . من هم با جان و دل تا زمانی که با این باشگاه قرارداد دارم بازی می کنم. اگر شرایطی مهیا شود و باشگاه چکی بخواهد فصل بعد به این تیم می روم. در غیر این صورت به گزینه های دیگر خارجی ام فکر می کنم.

 

می خواهی فصل بعد در خارج ازایران بازی کنی؟

اگر شرایط مهیا شود بازهم می خواهم در خارج از ایران بازی کنم.

استقلال با 4 غایب تمرین کرد

استقلال با 4 غایب تمرین کرد



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال در فاصله 3 روز مانده به بازی با استیل‌آذین از ساعت 14 امروز در ورزشگاه دستگردی به تمرین پرداخت.

* در ابتدای تمرین مجید نامجو مطلق بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص وضعیت تاکتیکی استقلال با آنها به گفت و گو پرداخت.

* هاشم بیگ زاده،‌ محمد محمدی، امیرحسین صادقی و امیدرضا روانخواه به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

* در اواسط تمرین صمد مرفاوی از بازیکنان خواست به صورت اختیاری با توپ کار کنند. سپس بازیکنان پس از 20 دقیقه به سانتر از جناحین رو آورده و تمرین چارچوب شناسی انجام دادند. در اواخر تمرین بازیکنان در دو تیم سبز و آبی به فوتبال دستگرمی پرداختند.

* تمرین امروز تیم استقلال به تشخیص کادر فنی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

*مجید نامجو مطلق در حین انجام فوتبال دستگرمی در خصوص آفساید‌گیری و پوشش‌های نقاط کور با بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت.

* تمرین استقلال راس ساعت 16 به پایان رسید.

*قرار است تمرینات استقلال فردا و پس فردا بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

استقلال روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف استیل‌آذین خواهد رف

مصدومیت شدید روانخواه در تمرینات تیم فوتبال استقلال

امیدرضا روانخواه هافبک تیم فوتبال استقلال تهران باردیگر در تمرینات امروز این تیم با مصدومیت شدید روبرو شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، هافبک جوان استقلال در تمرینات امروز در صحنه ای که برای ضربه سر زدن به هوا بلند شده بود در هنگام فرود از ناحیه زانوی چپ دچار مصدوم شد.

روانخواه بعد از این اتفاق توسط ‪ ۲‬تن از مسوولان تیم به خارج از زمین منتقل شد تا پزشک تیم به وضعیت وی رسیدگی کند.

امین نورورزی فیزیوتراپ تیم استقلال در اینباره به خبرنگاران گفت: پیش از این زانوی راست روانخواه را مورد عمل جراحی قرارداده بودیم و مصدویت جدید وی از ناحیه زانوی چپ است و ارتباطی به جراحی قبلی این بازیکن ندارد.

وی تاکید کرد: وضعیت روانخواه هم اکنوان مشخص نیست و پس از انجام ‪ MRI‬می توان در این خصوص اظهار نظر قطعی کرد.

نوروزی در خصوص وضعیت هاشم بیگ زاده، گفت: این بازیکن به احتمال قوی از اواخر هفته تمرینات خود را آغاز خواهد کرد اما به بازی استیل آذین نمی رسد.

وی همچنین در خصوص مصدومیت امیر حسین صادقی در تمرینات امروز یادآور شد:
صادقی پیش از شروع تمرینات و در هنگام انجام تنیس فوتبال از ناحیه مچ پا مصدومیت جزیی پیدا کرد و تصور نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد.

به این ترتیب تیم فوتبال استقلال در غیاب هاشم بیگ زاده، امید روانخواه و محمد محمدی ‪ ۳‬بازیکمن مصدوم خود روز شنبه به مصاف استیل آذین می‌رود.

چند خبر کوتاه از باشگاه استقلال تهران

حسین کاظمى : من کم کار نیستم

حسین کاظمى هر گونه شایعات و حرف و حدیث هایى که در خصوص او صورت گرفته بود را تکذیب کرد. این بازیکن دیروز طى جلسه اى که با کادر فنى در تمرین داشت گفت: من اصلاً اهل کم کارى نیستم و با تمام وجود در زمین بازى مى کنم اما متاسفانه برخى ها شیطنت مى کنند و مى خواهند ننگ کم کارى به من بزنند. او به مرفاوى قول داد در بازى هاى بعدى استقلال با همه وجود ظاهر شود و انگیزه اش را از دست ندهد.

اکبرپور براى سفر به دوبى یک روز مرخصى گرفت

سیاوش اکبرپور به دنبال سفر به دوبى است. مهاجم استقلال براى رسیدگى به امور شخصى اش یک روز پس از بازى با استیل آذین راهى امارات مى شود. او این مرخصى را از مسئولان استقلال گرفت تا به امارات سفر کند و به کارهاى شخصى اش رسیدگى کند . گفتنى است باشگاه استقلال نیز با تقاضاى اکبرپور موافق کرده است

جان واریو از استقلالى ها پول خواست

فابیو جان واریو روز گذشته به باشگاه استقلال رفت و طى جلسه اى بامسئولین این باشگاه خواستار پرداخت مطالباتش شد. بازیکن برزیلى استقلال از مسئولین این باشگاه خواست بخشى از درصد قرارداد وى را پرداخت کنند تا اینگونه او با خیال راحت تر بتواند در تمرینات تیمش شرکت کند

بیک زاده: ۳ هفته نمى توانم بازى کنم
هاشم بیک زاده در جریان بازى با تراکتور دچار آسیب دیدگى شد تا ۳ هفته نتواند براى استقلال به میدان برود. او از غایبان استقلال مقابل استیل آذین به حساب مى آید. گفت وگویى با وى ترتیب دادیم که در پى مى آید:
• وضعیت مصدومیتت چطور است؟
- آسیب دیدگى ام زیاد جدى نیست اما با این حال ۳ هفته نمى توانم براى استقلال بازى کنم.
• بد موقعى مصدوم شدى. درست است؟
- این هم قسمت است. به خدا توکل مى کنم. جاى من بازیکنان دیگر هم هستند که براى استقلال به میدان بروند تا نبود من به تیم لطمه نزند.
• مشکل اصلى تیم شما چیست؟
- بد شانسى. واقعاً تیممان خوب بازى مى کند اما فرصت هایمان به گل تبدیل نمى شود. از ۸ موقعیت ما فقط ۲ فرصت آن گل مى شود تا نتوانیم به حقمان برسیم.
• اما خیلى از موقعیت هاى صد در صد شما هم وارد دروازه نمى شود. این دیگر ربطى به بد شانسى ندارد.
- نمى دانم. شاید این مسأله به استرس بالاى تیمى ما بر مى گردد اگر فشار و استرس در تیم ما وجود نداشته باشد خیلى از مشکلاتمان حل مى شود و راحت تر مى توانیم به پیروزى برسیم.
• بازى با استیل آذین را چطور مى بینى؟
- حریف ما تیم خوبى است و مهره هاى کلیدى زیادى دارد و به همین خاطر بازى سختى را پیش رو داریم اما با حمایت هوادارانمان مى توانیم در این دیدار به پیروزى برسیم.
•شنبه آخرین فرصت مرفاوى در استقلال است. آیا پیروز مى شوید؟
- بله، ما استیل آذین را مى بریم تا هیچ تغییر و تحولى در کادر فنى صورت نگیرد و مرفاوى همچنان سرمربى ما باشد

"ترکی" استقلال - استیل‌آدین را سوت می‌زند

به گزارش شبکه ایران، بعد از کش و قوس‌های بسیار زیاد کمیته داوران تصمیم گرفت بار دیگر قضاوت یک دیدار حساس را به ترکی واگذار کرد تا شاید با این حربه بتواند داور بین‌المللی فوتبال کشورش را مجددا به میادین ورزشی بازگرداند.

این داور به دلیل اختلاف با مسئولین کمیته داوران چند صباحی داوری را کنار گذاشته بود که با دیدار استقلال و استیل آذین به داوری بازمی‌گردد.

قرار است "محمدرضا ابوالفضلی" و "سعید زارع" وی را در این قضاوت یاری کنند. همچنین تورج حق وردی هم قضاوت دیدار پرسپولیس و راه‌آهن را به عهده بگیرد.

رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبالی طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.



طرفداران پرسپولیس بیشتر از استقلال هستند

http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/29-10-1388%5CIMAGE633995080978906250.jpg


شکوری: طرفداران پرسپولیس بیشتر از استقلال هستند


خبرگزاری فوتبال ایران- با وجود عملکرد نه چندان خوب مدافعان استقلال، صمد مرفاوی سرمربی این تیم کماکان تمایلی به استفاده از هادی شکوری مدافع باتجربه در ترکیب تیمش ندارد.البته شکوری هم تا به امروز اعتراضی از خود نشان نداده است.

شکوری که در فصل گذشته و نیم‌فصل اول مسابقات لیگ یکی از بازیکنان ثابت تیم بود در چند هفته اخیر به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده و همین مسئله او را آزار می‌دهد. او دراین‌باره به خبرگزاری فوتبال ایران می‌گوید: «من اهل اعتراض کردن نیستم و دوست ندارم در این شرایط برای استقلال حاشیه درست شود. اما می‌خواهم دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را بدانم تا شاید بتوانم اگر مشکلی هست برطرف کنم و بازیکن ایده‌آل کادر فنی باشم. برای همین می‌خواهم با آقای مرفاوی جلسه‌ای داشته باشم و با او صحبت کنم.»

مدافع باتجربه آبی‌پوشان وضعیت فعلی تیم را مطلوب می‌داند و معتقد است استقلال با کسب یک پیروزی با شرایط بحرانی خداحافظی می‌کند: «ما مقابل تراکتورسازی کمی بدشانس بودیم وگرنه حق ما بود پیروز میدان باشیم. الان هم برای بازی با استیل‌آذین آماده هستیم هر چند آنها تیم قدرتمندی هستند و قطعا بازی با آنها سخت‌تر از تراکتورسازی است.» شکوری با به فال نیک گرفتن حضور سردار آجورلو در راس مدیریت باشگاه استیل‌آذین می‌گوید: «بازگشت دوباره این مدیر به فوتبال باعث خوشحالی است ایشان با تجارب ارزشمند می‌تواند کمک زیادی به استیل‌آذین بکند.»

نظر شکوری درباره نظرسنجی برنامه 90 پیرامون پرطرفدارترین تیم ایران و رای 51 درصدی مخاطبان به پرسپولیس جالب است و او آن را تایید می‌کند و می‌گوید: «به نظر نتیجه نظرسنجی درست است و باید بپذیریم طرفداران پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها هستند. اما معتقدم اگر نظرسنجی فقط مربوط به پرسپولیس و استقلال بود قطعا اختلاف 51 و 33 نبود و شاید 55 به 45 می‌شد.»

نکته: شکوری با صراحت دراین مسابقه گفته که طرفداران استقلال کمتر از پرسپولیس هستند ولی قطعا این موضوع برای مسئولان باشگاه استقلال خوشایند نیست.پس در انتظار جریمه شکوری یا تکذیب حرف‌های این بازیکن باشید!

اکبرپور: دیگر به نفتچی نمی‌روم

قبل از بازی استقلال، تراکتورسازی خبر رسید که برای سیاوش اکبرپور از باشگاه نفتچی باکو دعوتنامه آمده است و حتی مذاکرات اولیه بین این بازیکن و تیم نفتچی که سابقه حضور در جام باشگاه‌های اروپا را هم دارد، انجام شد. در آن مقطع برای اینکه از صحت و سقم ماجرا بیشتر با اطلاع شویم با اکبرپور تماس گرفتیم اما از آنجایی که استقلال، بازی حساسی را پیش‌رو داشت و اگر این بحث باز می‌شد اکبرپور از سوی مرفاوی متهم به کارشکنی می‌شد، ترجیح داد صحبتی نکند ولی خبر مذاکراتش را تایید کرد و گفت که همه چیز بعد از بازی تراکتورسازی مشخص می‌شود شاید خود اکبرپور هم باورش نمی‌شد که مرفاوی از او در ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی استفاده کند و همین موضوع او را ترغیب به جدایی از استقلال کرده بود اما مرفاوی که خطر اخراج را بیخ‌گوش خود احساس می‌کرد دست به ریسک نزده و از اکبرپور در ترکیب استقلال استفاده کرد در این بازی هم اکبرپور نشان داد که تمام مسائل گذشته را کنار گذاشته و تمام فکر و ذکرش نتیجه گرفتن استقلال است، بعد از این بازی هم کاملا پیدا بود که مرفاوی از عملکرد اکبرپور رضایت دارد. در اینجا این سوال پیش می‌آید با توجه به اتفاقاتی که در بازی استقلال، تراکتور پیش آمد باز هم اکبرپور قصد دارد رضایتنامه‌اش را گرفته و از استقلال جدا شود. پاسخ این سوال را این بازیکن اینطور می‌دهد: «بحث رفتنم از استقلال کاملا منتفی شد البته این موضوع ربطی به بازی کردنم ندارد ولی دیگر قصد ندارم رضایتنامه‌ام را بگیرم و به نفتچی بروم. به نظر می‌رسد با رفتن رضا عنایتی که در ابتدای فصل با سرو صدای زیادی به استقلال آمد، مسوولان استقلال قصد ندارند با جدایی بازیکن دیگری موافقت کنند و اکبرپور هم که دیده دیگر از نیمکت‌نشینی خبری نیست به طور کل بی‌خیال رفتن شده و قصد دارد بماند البته باید دید که آرامش تا کی ادامه دارد و آیا اگر اکبرپور در بازی‌های بعدی در ترکیب اصلی قرار نگرفت باز هم حرف از ماندن می‌زند و یا دوباره رضایتنامه می‌خواهد.


http://www.hurrahsport.com/upload_folder/mehr/281009015358.jpg

هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی ندارم

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هر مربی اعتقاداتی دارد و نباید به خاطر نیمکت نشینی در بازی مقابل تراکتورسازی اعتراض کنم.

وی ادامه داد: استقلال بازیکن های با تجربه بزرگی در خدمت دارد و متکی به دو یا چند بازیکن خاص نیست.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستم تا دوباره شرایط گلزنی خود را به دست آورم و برای تیم محبوبم گلزنی کنم.


http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/1-10-1388%5CIMAGE633971733176875000.jpg