استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

جواد شیرزاد با استقلال به توافق نهایی رسید


هافبک فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان با باشگاه استقلال تهران برای فصل آینده به توافق نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "جواد شیرزاد" ظهر امروز در باشگاه استقلال حضور یافت و پس از انجام مذاکراتی با امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل استقلال با این تیم به توافق رسید تا فصل آینده پیراهن آبی پوشان را بر تن کند.

شیرزاد در فصلی که گذشت، بازیهای خوبی را برای فولاد در جناح چپ انجام داد و به زودی قراردادش را با آبی پوشان به امضا می رساند

احتمال حضور پژمان نوری در استقلال !

http://www.ipna.ir/upload/picture/noori0.5251276.jpg


استقلالی‌ها در حالی که هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده‌اند خیلی زود به استقبال فصل نقل و انتقالات رفتند و در روز اول موفق شدند فیلیپ دسوزا، هافبک برزیلی ملوان را جذب کنند. پس از دسوزا گفته می‌شود دومین بازیکن جذب شده استقلال هم یکی از بازیکنان ملوان است. پژمان نوری، هافبک ملی‌پوش ملوان از مدت‌ها پیش مدنظر مسوولان استقلال قرار دارد. نوری که چند سالی سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، سال گذشته زوج ایده‌آلی همراه با دسوزا در مرکز خط میانی ملوان تشکیل داده بود. نوری و دسوزا در بسیاری از بازی‌های لیگ کنار هم قرار گرفتند و کمربند میانی ملوان را به یکی از بهترین کمربندهای میانی لیگ تبدیل کردند. حالا و در حالی که استقلال دسوزا را جذب کرده مسوولان این تیم دنبال زوج او هستند تا او را هم به جمع آبی‌پوشان اضافه کنند. به نظر می‌رسد پژمان نوری که انتظار داشت از پرسپولیس پیشنهاد همکاری دریافت کند پس از عدم حضور در لیست علی دایی راه خود را به سمت باشگاه استقلال کج کند تا برای 2 سال پیراهن آبی‌پوشان پایتخت را بپوشد. آنطور که از شواهد پیدا است گفت‌وگوهای مقدماتی با نوری انجام شده، گفت‌وگوهایی که شاید منجر به حضور پژمان در استقلال شود. استقلالی‌ها که پیش‌تر دنبال محمد نوری بودند حالا در آستانه جذب پژمان نوری هستند.

ترکیب احتمالی استقلال در لیگ دهم !

با توجه به اینکه تکلیف بسیاری از بازیکنان استقلال در فصل آینده مشخص نیست و فقط 11 بازیکن با این تیم قرارداد دارند و حضور دیگر بازیکنان هم هنوز قطعی نشده می‌توان ترکیب احتمالی آبی‌ها در فصل آینده را به نوعی حدس زد! جالب اینکه اگر استقلالی‌ها در اولین روز فصل نقل و انتقالات فیلیپ آلوز دسوزا از ملوان را جذب نمی‌کردند مجبور می‌شدند با 10 بازیکن در رقابت‌های لیگ برتر ظاهر بشوند! البته این مطلب بیشتر برای آگاهی هواداران استقلال از تعداد بازیکنانی است که با این تیم قرارداد دارند یا اخیرا قرارداد بسته‌اند اما دیگر بازیکنان که تعدادشان کم نیست هنوز تکلیف‌شان روشن نشده است و احتمال دارد اغلب آنها از استقلال جدا بشوند. در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان به ماندن هادی شکوری، مجتبی جباری، امید روانخواه -‌که هر 3 با مصدومیت‌هایی روبرو هستند-‌رینالدو و ایمان صادقی خوشبین بود. به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال را می‌توان اینگونه نوشت و این بازیکنان که احتمال حضورشان بیش از دیگران است را روی نیمکت ذخیره‌ها گذاشت و آماده‌ترین بازیکنان را وارد ترکیب اصلی کرد. در این تیم بیژن کوشکی به دلیل سابقه بیشتر نسبت به دیگر بازیکنان کاپیتان خواهد شد.البته می توان با نگاه طنز نیز به این ترکیب نگریست.

جان واریو به طور رسمی به سپاهان پیوست




به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو جان واریو امروز صبح مذاکرات خود را برای جدا شدن از استقلال و پیوستن به تیم سپاهان را با محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان انجام داد و پس از کسب توافقات نهایی این بازیکن به طور رسمی به زردپوشان اصفهانی پیوست.

جان واریو سال گذشته در تیم استقلال حضور داشت که دقایقی پیش این بازیکن به هیأت فوتبال اصفهان رفته و با امضای قرارداد 2 ساله حضورش در سپاهان را به طور قطعی تأیید کرد.

قول به استقلالی ها برای آبی پوش شدن

http://media.farsnews.com/Media/8809/ImageReports/8809190757/12_8809190757_L600.jpg


میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال اهواز یکی از گزینه های مورد نظر آبی ها در خط حمله استقلال است اما این مهاجم برای مذاکره با یک تیم اماراتی راهی این کشور عربی شده است.


میلاد میداودی در حالی از باشگاه استقلال تهران پیشهاد دارد که به مسئولان این تیم اعلام کرد اولویت خود را برای فصل آینده حضور در لیگ های خارجی قرار داده است و اگر شرایط حضورش در لیگ های اماراتی مهیا نشد، به طور حتم قرارداد خود را با استقلال امضا می کند.
پیش از این قرار بود، مهاجم استقلال اهواز که هم اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود، در رقابت های آسیایی یار کمکی استقلال باشد، اما به علت مخالفت های مسئولان استقلال اهواز و قرارداد رسمی میداودی با تیم سابق خود این امر محقق نشد، اما این مهاجم قول حضورش در استقلال را برای فصل آینده داده است.

مدیر برنامه ادینهو در باشگاه استقلال

http://www.footballiran.ir/Images/News/Smal_Pic/18-5-1388/IMAGE633854402840468750.jpg


ادینهوی برزیلی مهاجم تیم مس کرمان مورد توجه مسئولان استقلال قرار دارد و مسئولان این تیم طی تماس تلفنی با مدیر برنامه این بازیکن اعلام کردند که در مسائل مالی با این مهاجم کنار خواهند آمد.

طبق شنیده ها مسئولان این تیم برای جلب نظر این بازیکن برای فصل آینده استقلال، تعیین سقف قرارداد را برای او در نظر نخواهد گرفت و از مدیر برنامه های ادینهو درخواست کردند که برای انجام مذاکرات اولیه راهی باشگاه استقلال شود تا با وی در خصوص قرارداد این بازیکن گفتگو کنند.

گفتنی است،از‌‌‌ آنجا که ادینهو هم اکنون برای استراحت و جام جهانی به کشورش سفر کرده مدیر برنامه‌های وی قرار است در باشگاه استقلال با مسئولان وارد مذاکره شود.

سرمربی استقلال هفته آینده معرفی می‌شود



به گزارش مهر، امیررضا واعظ آشتیانی مدیر عامل باشگاه استقلال درحاشیه دیدار تیم فوتبال امید استقلال و پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: خوشحالم از این که مرفاوی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست. حضور مرفاوی در مس نشان داد که این مربی فصلی موفق را در تیم استقلال پشت سرگذاشته است. به عقیده من مرفاوی عملکرد خوبی را در استقلال داشت اما خودش علاقه‌مند به همکاری با این تیم نبود و تصمیم به جدایی گرفت.


خوشحالم مرفاوی به مس رفت


وی افزود: خوشحالم از این که مربی خوبی چون مرفاوی به گردونه مربیان ایرانی اضافه شد. امیدوارم در تیم مس کرمان موفق باشد و بتواند پاسخ منتقدانی که بی رحمانه به او می تاختند را بدهد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرمربی آتی تیم فوتبال این باشگاه نیز گفت: مذاکراتی با مربیان مورد نظر داشته ایم. قطعا مربی ما ایرانی خواهد بود و تا هفته آینده نام این مربی را معرفی خواهیم کرد.

وی در خصوص درگیری هایی که در حاشیه دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس بوجود آمد نیز گفت: من خدمت آقای شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران هم گفتم چنین مکانی (ورزشگاه شهدای شمیران) برای برگزاری مسابقه بین امیدهای دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس مناسب نیست امیدوارم برای بازی برگشت محلی مناسب تر برای رویارویی دو تیم انتخاب شود. ما به هیئت فوتبال استان تهران پیشنهاد کردیم بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه شیرودی برگزار شود.

وی با تقبیح درگیری و زد و خورد هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: هر حرکتی که ایجاد ناهنجاری کند قابل قبول نیست. فردی که وارد ورزشگاه می شود باید حرمت ورزشگاه را حفظ کند و نباید از الفاظی استفاده کند که شان و جایگاه ورزشگاه را زیر سئوال ببرد. امیدواریم دیگر شاهد چنین حرکاتی در میادین فوتبال نباشیم و این چنین حرکاتی دیگر تکرار نشود.

وی از سرمایه گذاری باشگاه استقلال در رده های پایه ای یاد کرد و گفت: در دو فصلی که مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشتم روی بخش پایه سرمایه گذاری خوبی داشتیم و در تمام رده های سنی تیم های ما صدرنشین هستند. ما از تیم امید استقلال 5 بازیکن را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و با ثبت قرارداد حرفه ای با این بازیکنان از آنها حتی در فهرست تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز بهره بردیم. اینها نشان می دهد که ما بدنبال تولید هستیم  و با سرمایه گذاری روی بخش های پایه در صدد کاهش هزینه های باشگاه برآمده ایم.

آشتیانی همچنین در خصوص جدایی بازیکنانی چون جانوآریو، کاظمی و اکبرپور از تیم فوتبال استقلال گفت: هر بازیکنی از استقلال جدا شود قطعا جایگزینی برای آن بازیکن خواهیم داشت.

وی در ادامه از جذب فیلیپ دسوزا خبر داد و گفت: این هافبک برزیلی اولین بازیکنی است که به عضویت استقلال درآمده است. او فصل گذشته یکی از بهترین هافبک دفاعی های لیگ برتر بود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا پیش از انتخاب مربی اقدام به جذب بازیکن می کنید گفت: قطعا برای این کار یک هماهنگی هایی وجود دارد. فصل گذشته هم پیش از آنکه سرمربی انتخاب شود بازیکنانی را به خدمت درآوردیم که اتفاقا عملکردی خوب داشتند.

وی در پایان تصریح کرد: از هواداران استقلال می خواهم اخبار صحیح تیم فوتبال استقلال را از طریق سایت باشگاه دنبال کنند و به رسانه هایی که عادت به دروغ پردازی دارند توجه نکنند. قطعا سرمربی تیم استقلال نیز بزودی از سوی سایت باشگاه معرفی خواهد شد.

‫ﻣﺒﻌﻠﻰ ﺑﻪ یک ﺷﺮﻁ استقلالیﻣﻰﺷﻮﺩ‬ !؟

http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/17-11-1388/IMAGE634010602782343750.jpg


ﺍﻳﻤﺎﻥ ﻣﺒﻌﻠﻰ ﭘﺲ ﺍﺯ ﭘﺸﺖﺳﺮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻳﻚ ﻓﺼﻞ ﻧﺴﺒﺘﺎً ﻧﺎﻣﻮﻓﻖ ﺩﺭ ﺍﻣﺎﺭﺍﺕ‬ ‫ﻗﺼﺪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺎﺯﻳﮕﺮﻯ ﺩﺭ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ، ﺍﻭ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺳﻮﻯ ﺁﺏﻫﺎﻯ ﺧﻠﻴﺞﻓﺎﺭﺱ‬ ‫ﻣﺸﺘﺮﻯ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺳﺮﮔﺮﻡ ﻣﺬﺍﻛﺮﻩ ﺑﺎ ﺗﻴﻢﻫﺎﻯ ﺍﻳﺮﺍﻧﻰ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻰﺷﻮﺩ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ‬ ‫ﮔﺰﻳﻨﻪ ﺍﻭﻝ ﺍﻭﺳﺖ. ﺁﺑﻰﭘﻮﺷﺎﻥ ﺑﺮﺍﻯ ﺟﺬﺏ ﺍﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺳﺮﻣﺮﺑﻰ ﺟﺪﻳﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺗﺎ‬ ‫ﻣﺸﺨﺺ ﺷﻮﺩ ﻣﺒﻌﻠﻰ ﻭ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﺩﻳﮕﺮ ﻛﻪ ﻣﺪﻧﻈﺮ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻓﻨﻰ ﻣﻮﺭﺩ‬ ‫ﺗﺄﻳﻴﺪ ﺳﻜﺎﻥﺩﺍﺭ ﺟﺪﻳﺪ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ... ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺷﺎﻳﻌﺎﺕ‬ ‫ﻣﺒﻌﻠﻰ ﺗﺎﻛﻨﻮﻥ ﺩﺭ ﺩﻓﺘﺮ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﻣﺬﺍﻛﺮﻩ ﺣﻀﻮﺭﻯ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ.‬


جانواریو هم جدایی اش از استقلال را تایید کرد !

پس از اکبر پور ، کاظمی ، طالبلو و برهانی ، جانواریو هم از جدایی خود از استقلال خبر داد!



http://www.footballiran.ir/Images/News/Smal_Pic/12-5-1388/IMAGE633849013319375000.jpg

هافبک تیم فوتبال استقلال در فصلی که گذشت، گفت: علت جدایی‌ام از استقلال مسائل مالی نبود و به زودی همه چیز را خواهم گفت.

"فابیو جان واریو" اظهارداشت: با استقلال به توافق نرسیدم و به احتمال فراوان از این تیم جدا می‌شوم.

وی ادامه داد: تا امروز به خاطر هواداران استقلال با هیچ تیمی مذاکره نکردم بودم چون هواداران را دوست دارم و می‌دانم جدایی از آنها خیلی سخت است اما از امروز به سایر پیشنهاداتم فکر می‌کنم.

جان‌واریو در مورد شرایط استقلال تصریح کرد: امیدوارم استقلال بتواند با جمع‌آوری بازیکنان خوب و توانمند فصل آینده مدعی قهرمانی باشد زیرا استقلال تیم یک بزرگ با هواداران پرشور است.

وی در پایان گفت: علت جدایی‌ام از استقلال مسائل مالی نبود و به زودی همه چیز را خواهم گفت.

صمد مرفاوی سرمربی مس کرمان شد


به گزارش شبکه ایران، سرمربی فصل پیش استقلال تهران با قراردادی یک ساله هدایت این تیم کرمانی را بر عهده گرفت و جانشین لوکا بوناچیچ شد.

مرفاوی چندی پیش از همکاری با استقلال تهران کناره‌گیری کرده بود،پس از موافقت هیات مدیره استقلال تهران با استعفای مرفاوی از کادر فنی استقلال تهران، بر اساس پیشنهاد  باشگاه مس کرمان برنامه خود را برای هدایت این تیم لیگ برتری به هیات مدیره مس کرمان ارائه کرد که پس از برگزاری چند جلسه بین اعضای هیات مدیره باشگاه مس و صمد مرفاوی، صبح امروز وی هدایت این تیم لیگ برتری را به مدت یک سال پذیرفت.

گفته می‌شود رقم قرارداد صمد مرفاوی با باشگاه مس کرمان مبلغی نزدیک به 450 میلیون تومان است که اگر وی بتواند با این تیم در رقابت‌های لیگ دهم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند هیات مدیره باشگاه مس مبلغ 100 میلیون تومان به عنوان پاداش به وی پرداخت خواهد کرد.

نزدیکان باشگاه مس کرمان اعلام کردند صمد مرفاوی لیست بازیکنان موردنظر خود را به باشگاه مس ارائه کرده است و قرار است از فردا باشگاه مس کرمان مذاکرات خود را بازیکنان مورد نظر مرفاوی را آغاز کند.