استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

فهرست مازاد قلعه نوعی


http://www.alamto.com/wp-content/uploads/2012/05/amir.jpg


امیر قلعه نوعی در نظر دارد استقلال را با شرایط ایده آلی برای فصل آینده آماده کند، اما این درحالی است که وی یک فهرست مازاد و سیاه نیز برای فصل آینده تهیه کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی برای فصل آینده آماده می شوند که شرایط مشخصی ندارند از طرفی قلعه نوعی نیز به عنوان سرمربی این تیم تصمیم دارد که بهترین انتخاب را برای فصل آینده داشته باشد. 
 
 بازیکنانی که قصد ندارند به همکاریشان با استقلال ادامه دهند مشخص نیستند اما امیر قلعه نوعی نام چند بازیکن را مطرح کرده است که برای فصل آینده نیازی به آنها ندارد و میلاد میداودی یکی از این بازیکنان است، مهاجم تیم استقلال فصل خوبی را در جمع آبی ها سپری نکرد و این موضوع باعث شد که امیر قلعه نوعی نیز به همین دلیل وی را در لیست مازاد خود قرار دهد. 
 
این مهاجم از اواخر سال قبل نیز جدایی اش قطعی بود اما امیر قلعه نوعی که نام چند بازیکن را در خط حمله مطرح و برای فصل بعد مد نظر دارد به این بازیکن نیازی ندارد. 
 
شایان ذکر است، در فهرست مازاد سرمربی جدید تیم استقلال مهدی امیر آبادی نیز حضور دارد با اینکه این بازیکن در سالهای حضور قلعه نوعی در استقلال حضور داشته اما به دلیل شرایط فعلی و وضعیتی که در حال حاضر با آن روبه روست در این تیم جایی ندارد. 
 
از طرفی دیگر بحث جدایی شیرزاد مدافع استقلال نیز مطرح است که گفته می شود با مشکل مصدومیت روبه روست و قصد ادامه دادن به فوتبالش را ندارد. 
 
این در حالی است که وضعیت فریدون زندی هم در تیم امیر قلعه نوعی مشخص نیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد