استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

برهانی و محمدی مصدوم شدند

برهانی و محمدی مصدوم شدند
آشتی‌کنان غلامپور و اکبرپور در تمرین امروز استقلال

خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، روته مولر مربی آلمانی استقلال تنها غایب این تیم در ورزشگاه دستگردی بود.
در ابتدا بازیکنان زیر نظر سیامک رحیم پور به گرم کردن پرداختند و سپس در گروه های دو و سه نفر بازی آقا وسط انجام دادند.
* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال از تمرین تیمشان دیدن کردند.
* در اواسط تمرین آرش برهانی و محمد محمدی دچار مصدومیت شدند که برهانی پس از دقایقی به زمین برگشت؛ اما محمدی نتوانست به تمرین ادامه دهد.
* بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال با در آغوش گرفتن سیاوش اکبر پور به شایعات مبنی بر اختلاف با این بازیکن پایان داد.
* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران قبل از سفر به مشهد فردا ساعت 12 در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود
* تیم فوتبال استقلال تهران پنج شنبه هفته جاری در مشهد میهمان ابومسلم خواهد بود.

ابراهیم‌زاده: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هفته گذشته بیشتر روی شرایط روحی بازیکنان کار کردیم.

منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی پرگل 5 بر 2 مقابل استقلال اهواز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: در مورد نتیجه به دست آمده باید به عقب برگردیم و به بازی با مس کرمان نگاهی داشته باشیم. این اتفاقات در دنیای فوتبال همیشه رخ می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه هفته سختی را گذراندیم، گفت: در هفته گذشته روی شرایط روحی بازیکنان کار کردیم؛ البته تمرینات ما در این هفته به خوبی و به صورت منظم برگزار شد. باخت همیشه بد است؛ اما بهتر است بدانید که یک باخت 5 بر صفر بهتر از 5 باخت یک بر صفر است.
ابراهیم‌زاده افزود: البته صحبت‌های خداداد عزیزی و شرایط استقلال اهواز باعث شده بود تا بازیکنان استقلال برای دفاع از مربیشان با تمام وجود بازی کنند.
وی ادامه داد: به دلیل غایبان زیادی که داشتیم، تغییرات زیادی انجام دادیم و بدون ترس بازی کردیم. البته شروع نامتعادلی داشتیم؛ اما بازیکنان ما در ادامه نشان دادند به دنبال پیروزی هستند.
سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: این موضوع را باید در تیم برطرف کنیم که چرا بازیکنان من پس از زدن گل‌های زیاد اشباع می‌شوند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فصل گذشته مقام قهرمانی را با تفاضل گل در مقابل استقلال از دست دادیم. خوشحالم که در غیاب خلعتبری، مثلث خط حمله ذوب‌آهن یعنی قاضی، کاسترو و فرهادی هر 3 گلزنی کردند و این به ما کمک می‌کند تا در آینده پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

ابراهیم‌زاده در مورد استعفای خداداد عزیزی از سمت سرمربیگری استقلال اهواز، گفت: خداداد مهره‌ای است که سریع در یک شرایط خاص قرار گرفت. تعدادی از مربیان هستند که باید در یک فضای آرام و با آرامش کار خود را آغاز کنند؛ اما خداداد در مدتی که مربیگری کرده است همیشه در تیم‌هایی بوده که از نظر آرامش شرایط مناسبی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: من به خداداد توصیه می‌کنم به دنبال یک تیم بدون حاشیه برای مربیگری باشد.

اشد تنبیهات درقبال متخلفین دربی اعمال می‌شود/ احتمال محرومیت هوادارا

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مسابقه استقلال - پرسپولیس اشد مجازات را نسبت به متخلفین این دیدار اعمال خواهیم کرد.

مجتبی شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: دربی سنتی استقلال و پرسپولیس همواره با حساسیت‌های خاصی از سوی هواداران دو تیم پیگیری می‌شود و علاوه بر این میلیون‌ها نفر نیز از طریق تصاویر تلویزیونی بیننده این مسابقه هستند از همین رو هرگونه رفتار بازیکنان و مربیان در این مسابقه می تواند به علاقمندان منتقل شود.

وی در ادامه افزود: در واقع رفتار بازیگران دربی نقش تعیین کننده‌ای در کنترل تنش‌ها و اختلالات مسابقه خواهد داشت از همین رو کمیته انضباطی با هرگونه رفتار ناشایست و تنش آفرین در این دیدار به شدت و مطابق آئین نامه انضباطی برخورد خواهد کرد.

شریفی با اشاره به مصدایق تخلفات انضباطی تصریح کرد: برخورد زننده و شدید، مداخله در امر داوری، تحریک تماشاگران و انجام رفتارهایی که موجب تنش بر روی سکوها شود با حداکثر برخورد کمیته انضباطی مواجه خواهد شد. ضمن اینکه برخی تخلفات و خطاهای شدید چند عنوان تبیهی دارد که در صورت ارتکاب برای هر یک تنبیهاتی جداگانه در نظر خواهیم گرفت. 

وی با بیان اینکه الزامات انضباطی دربی به مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیش از برگزاری این مسابقه ابلاغ خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به حساسیت این دیدار برای هواداران هر دو تیم الزامات و تاکیدات کمیته انضباطی به مدیران دو باشگاه اعلام خواهد شد تا این دو باشگاه از ناحیه رعایت نکردن موارد انضباطی دچار ضرر و زیان نشوند. 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال محرومیت تماشاگران متخلف این دیدار تاکید کرد: با توجه به اینکه در دربی وضعیت میزبانی و میهمانی تیم‌ها مشخص نیست در صورت خشونت و تنش شدید، طبق خشونت مشهود بر روی هریک از سکوها نسبت به اعمال محرومیت تصمیم گیری خواهیم کرد و بر اساس آن حکم محرومیت هواداران متخلف از دیدار خانگی را صادر می کنیم.

سبزهای روی سکوها و شعارهای غیر مجاز! دلایل عدم پخش استقلال و استیل آذین

موبایل‌ها یک لحظه بی‌صدا نمی‌ماند. یک شهر که نه، یک کشور می‌خواستندبدانند در ورزشگاه آزادی چه می گذرد؟

می خواستند بدانند سیما که مراسم راهپیمایی روز قدس را با همه حواشی‌اش پخش کرده چرا در کمتر از چند ساعت ، بازی استقلال را با استیل آذین روی آنتن نمی‌برد؟

بازی با کیفیت سیاه و سفید از شبکه ماهواره‌ای جام جم داشت پخش می‌شد . تصاویری که صدایی نداشتند و این به شایعات جدیتی بیشتر می‌بخشید. در آزادی اما 80 هزار تماشاگر شوکه از این بودند که چرا اسکوربورد ورزشگاه خاموش است و چرا مسابقه پخش نمی‌شود. تماس‌های بیرون از استادیوم تاکید داشت تعدد افراد سبزپوش در آزادی و شعارهای شان سبب شده که سیما قید پخش مسابقه را بزند اما در آرادی تا چشم کار می‌کرد لباس و پرچم‌های آبی به چشم می‌خورد. سبزها هم البته بودند ، تعدادی از تماشاگران و نیروهای تیپ ویژه پاسداران ناجا که روی لباس‌های پلنگی‌شان کاورهایی سبز به تن داشتند.

شعارها هم کاملا استادیومی بود. مدتی در مدح منچستر انگلیس و کمی ابراز لطف به پرسپولیس. دقایقی بعد تر هم نوبت رسید به حسین کعبی تا جمعیت یکپارچه از خجالتش در آیند اما در این بین هیچ خبری از شعارهای سیاسی نبود .

اگرچه درپایان مسابقه کم نبودند آنهایی که انگشت اعتراض‌شان را از شیشه‌ها به بیرون داده بودند و یا پارچه‌ای سبز در دست داشتند اما این اتفاق ارتباطی با آنچه در طول بازی گذشت، نداشت.

دقایقی بعد از بازی عزیز محمدی ، رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای، واعظ را مسبب چنین جوی دانست و گفت:« اشکال فنی را اگر استقلال با تعویق بازی موافقت می‌کرد، می‌شد خیلی زود حل کرد.» و واعظ در جواببش گفت:« مایکروویو سوخته بود و به این زودی‌ها قابل ترمیم نبود. این سازمان لیگ است که باید جریمه شود. »

و اما مشکل این بود که خودروی سیار ارتباط ماهواره ای سیما برای پخش بازی دچار اختلال شده و نمی توانست تصاویر را مخابره کند . تلویزیونی‌ها مجبور شدند خودرویی جدید را از جام‌جم به آزادی بکشانند که 40 دقیقه بعد از شروع بازی به ورزشگاه رسید. اتفاقی نادر سبب شد تا فوتبال، شبی پرحاشیه راس سپری کند درحالی که این بار فوتبال داشت مسیرش را طی می‌کرد و هیچ علاقه‌ای به گره خوردن با سیاست نداشت.

رکورد تماشاگران در بازی استقلال - استیل آذین شکسته شد !


هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی با پیروزی استقلال برابر استیل آذین آغاز شد که رکورد حضور تماشاگران در لیگ نهم نیز شکسته شد و بیش از 80 هزار تماشاگر دیدار این دو تیم در ورزشگاه آزادی را از نزدیک تماشا کردند.
در این دیدار که جمعه شب به قضاوت هدایت الله ممبینی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، شاگردان صمد مرفاوی موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

دیدار تیم های استیل آذین و استقلال در شرایطی برگزار شد که حضور علی کریمی در تیم استیل آذین به همره چند بازیکن پیشین پرسپولیس بر جذابیت های این بازی افزوده بود تا بیش از 80 هزار تماشاگر راهی ورزشگاه شوند و رکورد حضور تماشاگر در لیگ نهم را بشکنند.

این دیدار در حالی برگزار شد که شبکه سوم سیما با این بهانه که سیستم ارتباطی دچار نقص فنی شده است، از پخش مستقیم آن خودداری کرد. هر چند که به نظر می رسید نقص فنی تنها یک بهانه بود! این برای نخستین بار در سالهای اخیر بود که چنین مشکلی بوجود می آمد.

با این حال استقلال در این دیدار با دو گل آرش برهانی که در دقایق 26 و 81 وارد دروازه استیل آذین کرد به پیروزی رسید و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

صحبت های بازیکنان استقلال بعد از شکست استیل آذین


آرش برهانی: استقلال قهرمان می شود

برهانی گفت: تیم استیل آذین آمده بود که تمامی امتیازات این بازی را تصاحب کند امّا توانستیم با 2 گل هواداران را شاد کنیم.
آرش برهانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: البته شناخت کافی را از استیل آذین داشتیم ولی آنها از نفرات بسیار خوبی برخوردار بودند و غلبه بر آنها کار ساده ای نبود ولی در نهایت با تلاش تیمی توانستیم پیروز میدان لقب بگیریم و از اینکه توانستم برای استقلال بازیکن مفیدی باشم بسیار خوشحال هستم.
برهانی در پایان اضافه کرد: تصمیم دارم که در مسابقات بعدی هم پاسخ اعتماد مربیان را بدهم و البته امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و در نهایت استقلال قهرمان لیگ شود.


طالب‌لو: شایسته پیروزی مقابل استیل‌آذین بودیم

وحیدطالب‌لو با ابراز رضایت از نتیجه دیدار دیشب آبی‌پوشان مقابل استیل‌آذین گفت: خوشبختانه به شکلی بازی کردیم که همه برتری استقلال را تأیید کردند و ما را شایسته پیروزی دانستند.
وی افزود: ورزشگاه آزادی دیشب با حضور خیل عظیمی از هواداران استقلال پر شد و بسیار خوشحالم که این تماشاگران با خوشحالی به خانه‌های خود بازگشتند.
طالب‌لو که در این بازی به دلیل برتری استقلال یکی از کم‌کار ترین بازیکنان میدان بود،در این‌باره اظهار داشت: این درست که فشار کمتری به دروازه ما وارد شد،اما همه ما از قبل از مسابقه فشار بازی را تحمل می‌‌کردیم و از آنجایی‌که در جریان بازی کسی نمی‌داند چه اتفاقی می‌افتد،همه بازیکنان از جمله من باید آمادگی کامل خود را حفظ کنیم.من هم در جریان بازی قرار داشتم و هر لحظه آماده مقابله با مهاجمان حریف بودم.
دروازه بان ملی پوش استقلال در پایان گفت: خدا را شکر می‌کنم و فکر می‌کنم پیروزی 2-0 در کنار ارائه یک بازی برتر و روان برای استقلال ایده آل است و ما دیشب در حضور هواداران خوبمان هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و هم یک پیروزی شیرین به دوستداران استقلال تقدیم کردیم.

سیدصالحی: خدا به من عزت داد، امیدوارم دشمن شاد نشوم


سرانجام اما صمد مرفاوی این بازیکن را در بین 11 مهره اصلی‌اش قرار داد و اتفاقا سیدصالحی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست با یک پاس گل نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. البته درخشش سیدصالحی نمی‌تواند اتفاق جالب توجهی برای رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور باشد. مهاجم بلندقامت استقلال در مورد بازی با استیل‌آذین به سئوالات پاسخ می‌دهد.

بازی را چطور دیدی؟


بازی خیلی خوبی بود و ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما مهم این بود که 3 امتیاز را گرفتیم تا عیدی خوبی به هواداران بدهیم. البته می‌توانستیم با 5 گل استیل‌آذین را ببریم ولی حساسیت‌های بازی زیاد بود و همین موضوع فشار روی ما به وجود آورد و چند فرصت ایده‌آل را از دست دادیم.

یکی از این فرصت‌ها را هم خودت از دست دادی، که در موقعیت تک ‌به تک حاضر نشدی به آرش برهانی پاس بدهی؟


من قبل از این موقعیت دو بار به فرهاد مجیدی پاس تک به تک دادم که یکی از آنها منجر به خطای پنالتی شد که داور نگرفت. یک پاس به آرش برهانی دادم که توپ گل شد و دوباره یک پاس دیگر به او دادم که توپ از زیر پایش عبور کرد. در آن صحنه که ضربه را خودم زدم احساس کردم که اگر توپ را به آرش بدهم در موقعیت آفساید گل به ثمر خواهد رسید به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم ضربه را بزنم.


مرفاوی بابت از دست دادن این توپ روی نیمکت عصبانی شد. او در رختکن واکنشی نشان نداد؟

خیر. اتفاقا او گفت همین که خودم را در موقعیت گل قرار می‌دهم ارزش دارد.
از اینکه برای اولین بار در ترکیب ثابت تیم استقلال قرار گرفتی چه حسی داشتی؟

من قبلا گفته بودم که برای کمک کردن به استقلال آمده‌ام و نمی‌خواهم یک بار اضافه روی دوش این تیم باشم. در هفته‌های اخیر خیلی خوب تمرین کرده بودم و خوشحالم که توانستم به ترکیب اصلی برسم و مثل یک سرباز به تیمم کمک کنم.

فکر می‌کنی در بازی‌های آینده هم بازیکن ثابت استقلال باشی؟


این نظر مرفاوی است که بازی کنم یا نیمکت‌نشین باشم. فقط خدا رو شکر می‌کنم که در بازی سایپا و استیل‌آذین به من عزت داد. امیدوارم که از این به بعد هم برای استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشم و دشمن شاد نشوم.

خیلی‌ها معتقدند وجود مهاجمان آماده و نیمکت‌نشینی بعضی از آنها برای استقلال حاشیه درست می‌کند، نظر تو چیست؟‌


ما امسال در سه جام شرکت می‌کنیم و باید در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشیم تا خیال سرمربی راحت شود. ما در داخل زمین رقابت سالم داریم و در بیرون از زمین هم رفیق هستیم.

فکر نمی‌کنی نیمکت‌نشینی مهاجمان سرشناسی مثل رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور حاشیه‌ درست کند؟‌


این موضوع به من بازیکن ربطی ندارد و کادر فنی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند. تمامی مهاجمان استقلال مثل برهانی، اکبرپور، عنایتی و مجیدی بازیکن بزرگی هستند و هدف همه ما سربلندی تیم است.

برخی معتقدند عنایتی به خاطر مصاحبه‌ای که چند روز پیش انجام داد نیمکت‌نشین شد. نظر تو چیست؟


این مسائل به من مربوط نمی‌شود و جوابی هم برایش ندارم.

استیل‌آذین را چطور دیدی؟


آنها کادر فنی و مهره‌های بسیار خوبی دارند و معتقدم که در این فصل مدعی هستند ولی در این مسابقه استقلال عالی بازی کرد و هر کاری خواست انجام داد. ما از لحاظ تاکتیکی تیم بسیار خوبی بودیم و بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردند.

علی کریمی استیل‌آذین را اذیت کرد؟

کریمی یک فوتبالیست بزرگ است ولی به نظر من در هر پست بازیکن وظایف خود را انجام دادند و کریمی هم زیاد نتوانست برای استقلال خطرساز باشد. البته من معتقدم که او به تنهایی نمی‌تواند استیل‌آذین را نجات دهد و باید چند بازیکن جوان در کنار او بجنگند و به عنوان مکمل موقع حمله‌کردن توپ را به او بدهند.

آرش برهانی: بهتر است یکی از مهاجمان استقلال برود

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران،گفت: خط حمله تیم ما ترافیک مهاجم دارد و بهتر است یکی از بازیکنان خط حمله از استقلال برود.

به گزارش ایرنا، آرش برهانی بعد از پیروزی تیمش مقابل استیل آذین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان خط حمله تیم استقلال زیاد بوده و ممکن است در این زمینه مشکلاتی بوجود آید به نفع این تیم است که یکی از مهاجمان به تیم‌های دیگر برود.البته در این خصوص کادر فنی و مدیرعامل نظر خواهند داد و هنوز صحبتی در این رابطه مطرح نشده است.

وی با زیاد دانستن احتمال جدایی یک مهاجم تاکید کرد: احتمال جدایی یک مهاجم از تیم استقلال کم نیست.اگر واقعا چنین موضوعی جدی شد باید با مهاجمان دیگر صحبت شود تا سرانجام یک نفر از استقلال جدا شود.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور همچنین درخصوص بازی در مقابل استیل آذین، یادآور شد: خوشحالم که توانستم در این دیدار برای استقلال دو بار گلزنی کنم اما، مهمتر از آن خوشحالم که توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کرده و خود را دوباره به صدر جدول برسانیم.

برهانی درخصوص صحنه‌ای که بر سر سید صالحی، مهاجم دیگر استقلال فریاد زده و از عملکرد وی در طول بازی انتقاد کرده بود خاطرنشان ساخت: این صحنه ها در فوتبال زیاد پیش آمده و کاملا طبیعی است.من با سید صالحی کاملا هماهنگ هستم و مشکلی با وی از این بابت ندارم.

وی ادامه داد: البته هماهنگی من با سید صالحی نباید اینگونه تعبیر شود که با سایر مهاجمان هماهنگی ندارم و زوج قطعی من در خط حمله این بازیکن است بلکه وی در این دیدار با پاسهای خود مرا در موقعیت‌های گل قرار می‌داد.

مهاجم تیم استقلال با تکرار ادعای خود درخصوص آقای گل لیگ نهم تصریح کرد:
همانوط که قبلا هم گفته بودم آقای گل لیگ برتر در این فصل یکی از بازیکنان استقلال است اما نمی‌توانم درباره اینکه کدام بازیکن می‌تواند این عنوان را به دست آورد نظر بدهم.

برهانی در پایان درخصوص احتمال نیمکت نشینی‌اش و ناراحتی از این موضوع گفت: نمی‌توانم این موضوع را کتمان کنم که از نیمکت نشینی ناراحت نمی‌شوم .با این حال من سابقه نیمکت نشینی را در ابتدای فصل داشته ام و هر زمانی که به میدان آمده ام با تمام وجود برای استقلال بازی کرده ام.

تیم فوتبال استقلال تهران جمعه شب در هفتمین دیدار خود در ورزشگاه آزادی توانست با دو گل استیل آذین را شکست داده و به تنهایی با ‪۱۵‬امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

استیلی: پیروزی حق استقلال بود

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه بازیکنانش هنوز به هماهنگی های لازم نرسیده اند، پیروزی را حق تیم فوتبال استقلال در دیدار شب گذشته دانست.

تیم فوتبال استقلال تهران از هفته هفتم لیگ برتر باشگاههای ایران با دوگل آرش برهانی تیم استیل آذین را شکست داد.
"حمید استیلی" بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: بازیکنان ما جوان بودند و در نیمه اول این دیدار تحت تاثیر جو ورزشگاه نتوانستند توانایی های خود را به خوبی بروز دهند. ضمن اینکه استقلال هم بازی زیبایی به نمایش گذاشت و به نظرم لایق هر سه امتیاز بود.
وی ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته بودم تیم استیل آذین دیرتر از سایر تیم ها بازیکنانش را جذب کرد و برای رسیدن به هماهنگی های لازم به زمان بیشتری احتیاج داریم، هر چند که بازیکنان ما در این دیدار نسبت به بازی های گذشته عملکرد بهتری داشتند و نشان دادند که هفته به هفته بهتر می شوند.
سرمربی تیم استیل آذین افزود: ارائه یک بازی زیبا و روان از استقلال طبیعی بود. بازیکنان این تیم سالیان سال است که درکنار هم هستند و علاوه بر آن اسکلت تیم آنها نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نداشته است. البته آنان از حمایت هواداران بی شمار خود نیز بهره می برند.
استیلی در پاسخ به این سئوال که آیا تصور نمی کنید با بیشتر شدن شکست های استیل آذین احتمال به حاشیه رفتن این تیم بیشتر خواهد شد؟، تصریح کرد: تیم های فوتبال همیشه دارای حواشی خاص خود هستند و این موضوع به شکست یا پیروزی ارتباطی ندارد. ما تنها امیدواریم با برطرف کردن مشکلات بتوانیم خود را از این جایگاه بالاتر بکشانیم.
وی با اشاره به درگیری لفظی برخی از بازیکنان استیل آذین با بازیکنان استقلال یادآور شد: قبل از بازی به بازیکنانمان هشدار داده بودیم تا وارد حاشیه نشوند و در مقابل تماشاگران استقلال از انجام حرکات تحریک آمیز خودداری کنند که خوشبختانه به این هشدار ما توجه کردند.
سرمربی تیم استیل آذین با رد شایعه اعتراض بازیکنان این تیم به نحوه عملکرد کریمی تاکید کرد: به نظر من علی کریمی برای سایر بازیکنان استیل آذین یک الگوست. کریمی در فصل جاری تغییرات زیادی کرده و با پشتکار زیاد به تمرینات خود نظم داده است.
استیلی ادامه داد: هرچند که علی کریمی و حسین کعبی را به دلیل انجام بیش از 80 بازی ملی ستاره های تیمم می دانم اما، برنامه ما به گونه ای است که اگر کریمی توسط تیم مقابل گرفته شود، سایر بازیکنان بتوانند خود را نشان بدهند و از توانایی های خود استفاده کنند.
وی همچنین از صحبت در خصوص داوری خودداری کرده و خاطرنشان ساخت: من هیچ وقت در خصوص داوری قضاوت نمی کنم. هفته های گذشته هم در چند صحنه از عملکرد داوران ضربه خوردیم اما نسبت به این موضوع اعتراضی نداشتیم. در این دیدار نیز بازیکنان ما گفتند که گل اول آفساید بوده و یک خطای مشکوک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است که البته باید با بازبینی فیلم در این خصوص صحبت کنم.
سرمربی استیل آذین از انتقاد خبرنگاران مبنی بر گلهایی که تیمش در بازی های قبلی از نقطه پنالتی به ثمر رسانده انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه جریانی که در هفته های گذشته مبنی بر زیاد بودن پنالتی ها برای تیم استیل آذین به وجود آمد باعث شد تا داوران در بازی های استیل آذین مقابل پیکان و راه آهن برای ما دو پنالتی نگیرند که این موضوع کاملا به ضرر ما تمام شد. می خواهم بپرسم که آیا مگر پنالتی همانند کرنر یا شوت از راه دور جزء بازی نیست؟
استیلی در پایان گفت: به نظر من بازیکنان تیم استیل آذین هنوز توانایی های خود را نشان نداده اند، زیرا آنها در تمرینات عملکرد بسیار بهتری دارند و در بازیهای رسمی نمی توانند خود را نشان دهند که البته این موضوع نیز به خاطر حضور اولین سال ما در لیگ برتر است.
دیدار تیم های استقلال تهران و استیل آذین در حضور 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.