استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

وقتی شانس به ما رو کرد؛ ایران 1-ازبکستان 0


http://media.iribnews.ir/Photos/201213031013foot-ns.jpg


یک گل دقایق پایانی خلعتبری 3 امتیاز حیاتی را برای ایران به ارمغان آورد. کسب این برد با نقش موثر سیدمهدی رحمتی و اشتباه کمک داور ژاپنی امکان پذیر نبود.


3 ژوئن 2012- استادیوم جار. تاشکند
ایران- ازبکستان
تماشاگر: 9 هزار نفر
داور: نیشی مورا از ژاپن با کمک های ساگارا و ناگی
گل: محمدرضا خلعتبری (1+90)

ایران: مهدی رحمتی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری (76 کریم انصاری فرد)، محمد ابراهیمی (44 خسرو حیدری)، احسان حاج صفی (62 محمدرضا خلعتبری) و علی کریمی سرمربی: کارلوس کی روش

ازبکستان: نستروف،  اسماعیل اف، اسلام اینوموف، عزیزبک حیدراف، تیمور کاپادزه، جسور حسن اف (87  باکائف)، آندریف، تاجی اف، خاسانوف (68 لطف الله تورائف)، ویکتور کارپنکو (52 مراد بیک ماف)، الکساندر گینریخ   مربی: وادیم آبراموف


شرح بازی در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قلعه‌نویی: قول قهرمانی ندادم


http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/8-3-1391/IMAGE634738838971708550.jpg


به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شنبه شب میهمان حضوری برنامه ورزش از نگاه دو بود که در مورد دلایل جدایی قلعه‌نویی از تیم فوتبال این باشکاه مطالبی را عنوان کرد.

در این هنگام امیر قلعه‌نویی به عنوان میهمان تلفنی این برنامه روی خط آمد و در پاسخ صحبت‌های مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: شما مسلمان هستید و باید حقایق را به مردم بگوید، چرا که با بیان کردن مطالب نادرست و نگفتن واقعیت‌ها ذهنیت برای ‏هواداران تراکتورسازی نسبت به من ایجاد می‌کنید.


قلعه نویی با اشاره به اینکه یکی از بهترین سال‌های فعالیت مربیگری‌اش را در تبریز پشت سر گذاشته و ‏همیشه هواداران تبریزی از تیم تراکتورسازی و او حمایت زیادی داشتند، ادامه داد: برای ماندن در تراکتورسازی دو موضوع برایم مهم بود و اصرار داشتم تیم قدرتمندی برای حضور در مسابقات فصل آینده بسته شود زیرا تیم فصل آینده باید ‏در سه جام حضور داشته باشد.


سرمربی جدید تیم استقلال اضافه کرد: امروز شرایط تراکتورسازی فرق کرده زیرا تیمی آسیایی است و نگاه رقیبان داخلی و خارجی نسبت به ‏این تیم ‏متفاوت است.


وی اضافه کرد: بحث دوم تسویه حساب با بازیکنان بود، بطور مثال در یک مقطع زمانی بازیکنان ما پنج ماه پول نگرفتند و بعد از بازی با سایپا که پیش از سال 90 برگزار شد، از مدیریت خواستم به ‏بازیکنان پول پرداخت شود تا آنها شب عید با وضعیت بهتر در کنار خانواده‌شان باشند که این اتفاق نیفتاد.


قلعه‌نویی هچنین تاکید کرد: بنده به مدیران باشگاه تراکتورسازی گفتم می‌خواهم در تبریز بمانم و با تراکتورسازی کار کنم اما مهمترین چیز این بود که با بازیکنان تسویه حساب ‏کنید تا بتوانیم با آرامش تمرینات تیم را شروع و دنبال جذب بازیکنان جدید باشیم. آقای جعفری! شما در آن مقطع ‏زمانی گفتید که هزار تومان هم در حساب باشگاه نیست اما بزودی با بازیکنان تسویه حساب می‌کنید. ‏


وی در مورد وضعیتش در تیم استقلال خاطرنشان کرد: هنوز با استقلال قراردادی نبسته‌ام و وضعیتم روی هواست اما من نیامده‌ام در استقلال با کسی تسویه حساب ‏شخصی کنم و برای من تیم استقلال مهم است.‏


سرمربی جدید استقلال خاطرنشان مرد: من قول کسب جام ندادم همانطور که در تراکتورسازی هم به کسی قول ندادم. گفتم این تیم پتانسل آسیایی شدن و ‏حتی قهرمانی در لیگ را دارد. اگر در بازی رفت با سپاهان و بازی برگشت با استقلال با اشتباهات داوری مواجه ‏نمی‌شدیم، تراکتورسازی قهرمان می‌شد.‏ فکر می‌کنم اگر خواسته‌هایم در تیم استقلال برآورده شود، شاهد موفقیت این تیم در آسیا و لیگ خواهیم بود.‏


وی در مورد وضعیت جباری و رحمتی اظهار داشت: بنده به اسم بازیکنان کاری ندارم اما در هر تیمی که بودم، ‏بر مبنای اصولی دارم که شامل نظم، اخلاق و تاکتیک‌پذیری است، کار می‌کنم. من از اصول خودم کوتاه نمی‌آیم و هر بازیکنی ‏که این اصول را رعایت کند، در تیم خواهد ماند‏‎.


قلعه‌نویی در پایان با بیان اینکه در جریان استعفای فتح‌الله‌زاده نبوده و از طریق رسانه‌ها این موضوع را شنیده است، گفت: برای پیگیری این موضوع با موبایل آقای فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم که خاموش بود.‏


"امروز در فصل نقل و انتقالات هستیم و باید تکلیف موضوع استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال سریع‌تر مشخص شود"، قلعه نویی با بیان این جمله تصریح کرد: من هم براساس نیازهایی تیم ‏برای موفقیت در فصل آینده، فهرستی را به باشگاه دادم و منتظرم تا نفرات مدنظرم را جذب کنند‏‎.‎

تولدت مبارک !!!!!!


http://up.vatandownload.com/images/u03womc8bq8erpj5019m.jpg


دستی روی قلب , دستی سمت عشق , پرواز , شوق  ,تماشا و بی هنگام زمزمه...
آهای فرهاد مجیدی تولدت مبــــــارک


امیدوار رضایی مدیرعامل استقلال می شود


http://www.sabairan.com/files/fa/news/1390/3/31/14212_287.jpg


رضایی که چند سالی سابقه عضویت در هیات مدیره استقلال را دارد، جدی ترین گزینه جانشینی علی فتح الله زاده است. پس از استعفای علی فتح الله زاده، حالا هیات مدیره استقلال باید مدیرعامل جدید را انتخاب کند که آن ها پیش از این در مورد مدیرعاملی رضایی به نتیجه مثبت رسیده بودند. حتی چند روز قبل هم که شایعه شده بود فتح الله زاده استعفا خواهد کرد، هیات مدیره با رضایی مذاکراتی را انجام داده بود. شانس رضایی از این جهت بیشتر از سایر گزینه هاست که او رابطه خوبی با امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم دارد.



مظلومی سرمربی تراکتورسازی شد

http://www.fcesteghlal.ir/UserFile/NewsImage/mazloumi%20acl.jpg


سرمربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال تهران پس از مذاکرات ابتدایی که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشت، با آنها برای همکاری در فصل دوازدهم لیگ برتر به توافق رسید و قراردادی یکساله به امضا رساند.

به گزارش مهر ، پرویز مظلومی که در پایان فصل یازدهم رقابتهای لیگ برتر از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته شده بود، عصر امروز شنبه مذاکرات نهایی اش را با مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام داد و با آنها برای همکاری در فصل دوازدهم به توافق رسید.

مظلومی با تراکتورسازی قرارداد یکساله امضا کرده و دو دستیارش را هم به مسئولان این باشگاه معرفی کرده است. بر این اساس علی مولایی که فصل گذشته مربی بدنساز استقلال بود و حسین تراپور مربی دروازه بانان دو دستیار مظلومی در تراکتورسازی خواهند بود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال قرار است از دو روز دیگر تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای حضور در فصل آینده را آغاز کند. تراکتورسازی تبریز فصل گذشته با امیرقلعه نویی به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

شوک در باشگاه استقلال؛ فتح الله زاده برای دومین بار استعفا داد


http://jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/13-3-1391/IMAGE634742570836939225.jpg


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد

فتح الله زاده متن استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال بنا بر مشکلاتی که پیش روی خود می دید از سمت خود کناره گیری کرد و از وزیر ورزش خواست تا هر چه سربعتر مدیر باشگاه استقلال انتخاب شود، وی به دلیل مشکلات پیش روی، عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید تا وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال دچار بحران شود.

 

جام جهانی فردا برای ایران آغاز می‌شود!!!

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Larg_Pic/10-12-1390/IMAGE634661573429786297.jpg


ه گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا در مرحله دوم گروهی فردا با برگزاری 4 دیدار از دو گروه 5 تیمی رقابت‌ها آغاز می‌شود تا فوتبال قاره کهن برای معرفی 4 و نیم سهمیه خود به جام جهانی برزیل با چالشی جدید مواجه شود.

از گروه اول رقابت‌ها تیم ملی فوتبال ایران فردا در آغاز راه رسیدن به جام جهانی در خانه ازبکستان به مصاف این تیم می‌رود.


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

صالح دستیار قلعه‌نویی در استقلال شد


http://news.saipasport.com/getattachment/1396b939-e3c9-43bd-9441-9cd801fc82b1/%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD--%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%88%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%AF.aspx?maxSideSize=300


به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که امیر قلعه‌نویی تنها چند روز است که به عنوان سرمربی تیم استقلال قرارداد خود را امضا کرده در اولین اقدام خود مجید صالح سرمربی فصل گذشته تیم سایپا را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد.

وی صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل استقلال و توافق با وی قرارداد یکساله‌ای را با آبی‌پوشان منعقد کرد.

پیش از این میثم بائو به عنوان اولین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات قراردادش را در هیئت فوتبال به ثبت رسانده بود.

صالح در نیم فصل اول فصل گذشته سرمربی سایپا بود و سپس جای خود را به مجتبی تقوی داد.

مبعلی خرید دیگر استقلال در خط میانی؛ آیا جباری رفتنی است؟



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، ایمان مبعلی، هافبک دائما ذخیره فصل گذشته الشارجه امارات به استقلال بر می گردد تا سهمیه بازیکن آسیایی استقلال پر شود. مبعلی که ابتدای فصل گذشته از استقلال جدا شد و به تیم اماراتی الشارجه پیوست به هیچ وجه نتوانست در این تیم موفق باشد. ایمان که در سال اول حضور مظلومی به استقلال آمده بود در این تیم در ایامی که جباری مصدوم می شد، مجال برای بازی پیدا می کرد. به نظر می رسد توصیه های یکی از گزینه های اصلی مدیریت استقلال که اصالتی خوزستانی دارد در بازگشت قریب الوقوع مبعلی به استقلال، بی اثر نبوده است. پیش از این قلعه نویی میثم بائو را به استقلال برگرداند و جذب مبعلی در خط هافبک درحالی که عمده مشکل استقلال در پست دفاع و هافبک چپ است، می تواند بیش از قبل شایعه جدایی هافبک های فعلی استقلال یعنی جباری و تیموریان که با تیم قرارداد ندارند را قوت ببخشد.