استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

غیبت جانواریو و اعتراض مرفاوی

، تمرین ریکاوری بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان عصر امروز در حالی از ساعت 17:30 در ورزشگاه دستگردی برگزار شد که عوامل اجرایی ورزشگاه دستگردی مشغول ترمیم و آبیاری چمن این ورزشگاه بودند.
همین مسئله باعث شد بازیکنان استقلال مجبور شوند پشت دروازه‌ها تمرین کنند و صمد مرفاوی نیز اعتراض خود را به این موضوع نشان داد.
مرفاوی معتقد بود مسئولان اجرایی می‌توانستند کارهای ترمیم چمن را فردا درحالی که تمرین استقلال تعطیل اعلام شده انجام دهند.
در ابتدای تمرین صمد مرفاوی 5 دقیقه با بازیکنان استقلال صحبت کرد و در خصوص برنامه‌های بازی با ملوان انزلی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*فابیو جانواریو هافبک برزیلی استقلال که در لیست 18 نفره استقلال برای بازی با فولاد حضور نداشت امروز هم در در تمرین حاضر نشد که غیبت او سئوال‌برانگیز بود.

*خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، وحید طالب‌لو، آرش برهانی با 10 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسیدند.

*اریش روته مولر؛ مربی آلمانی استقلال بعد از چند روز غیبت در تمرین استقلال حاضر شد و به کمک مرفاوی بازیکنان را تمرین داد.

*پژمان منتظری به دلیل مصدومیت جزیی با سایر بازیکنان تمرین نکرد.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی دیدار با فولاد خوزستان قرار داشتند بعد از حدود 25 دقیقه دویدن دستگردی را ترک کردند. بقیه بازیکنان نیز زیر نظر مرفاوی به کار با توپ پرداختند.

*امیدرضا روانخواه هافبک استقلال به دلیل حضور در کلینیک در تمرین امروز حضور نداشت. فرهاد مجیدی، رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور از دیگر غابیان تمرین بودند.

* 10 هوادار استقلال تنها نظاره‌گر بودند.

*قرار است بازیکنان استقلال فردا ساعت 11 صبح در محل باشگاه حضور پیدا کرده و به تماشای فیلم بازی ملوان انزلی بپردازند.
تیم فوتبال استقلال تهران در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی انزلی میهمان ملوان خواهد بود.

گزارش تصویری بازی استقلال - فولاد

   

 استقلال ۱ - ۰ فولاد


حیدری:قدرت واقعی استقلال را در بازی های آینده ببینید


هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی این تیم برابر فولاد خوزستان با ارزیابی شرایط این بازی گفت: با وجود این‌که توانستیم تیم فولاد خوزستان را شکست دهیم، اما باید بگویم این قدرت واقعی استقلال نیست و ما در هفته‌های آینده به مراتب بازی بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.
خسرو حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هواداران از تیم استقلال تهران به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انتظار بالایی دارند، به همین دلیل تلاش خواهیم کرد در مسابقات آینده ، بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم تا در نهایت بتوانیم عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.
وی ادامه داد: در مسابقه برابر فولاد خوزستان برای اولین بار در لیگ نهم ، در ورزشگاه‌ آزادی و در حضور هواداران بازی می‌کردم و شور و شوق خاصی برای کسب پیروزی داشتیم. خوشحالم که توانستیم انتظارات آن ها را با گرفتن سه امتیاز برآورده کنیم.
هافبک تیم استقلال تهران اضافه کرد: کادر فنی در مسابقه برابر فولاد خوزستان وظایفی را از من خواسته بودند تا در زمین مسابقه آن ها را به اجرا درآورم. خوشبختانه پس از پایان بازی طی اظهاراتی که داشتند، متوجه شدم توانستم خواسته‌های آن ها را برآورده کنم که از این بابت خوشحالم.
حیدری گفت: تلاش خواهم کرد با عملکرد قابل قبول در استقلال،در رقابت‌های ملی نیز برای کشورم بازیکن مثمرثمری باشم. آرزوی هر بازیکنی است که با پیراهن تیم ملی برای مملکت خود افتخارآفرینی کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.
وی افزود: رقابت‌های امسال در لیگ برتر به مراتب سخت‌تر از سال‌های گذشته است و چندین تیم مدعی قهرمانی هستند در این بین استقلال از شانس بیشتری برای رسیدن به این مهم برخوردار است و به یاری خدا در پایان فصل ، جام قهرمان را از آن خود خواهیم کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ، با حساب یک بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

ناراحتی سیاوش اکبرپور از نیمکت‌نشینی

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، اکبرپور که در دو بازی اول در ترکیب ثابت استقلال


قرار داشت، در بازی با فولاد همراه با رضا عنایتی روی نیمکت ذخیره‌ها نشست و در


نیمه دوم وارد زمین شد. نیمکت‌نشینی در این مسابقه عصبانیت شدید اکبرپور را به همراه


داشت. او هنگام ترک استادویم آزادی خطاب به یکی از همبازی‌هایش گفت: «دلیلی نداشت


که مرفاوی به من بازی ندهد. من آماده بودم و از اول باید بازی می‌کردم.»

مجتبی جباری: از هفته آینده در تمرینات استقلال شرکت می کنم

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از با سایت باشگاه استقلال ، هافبک استقلال گفت: در شرایط فعلی مشغول فیزیوتراپی هستم و امیدوارم یک هفته دیگر در تمرینات استقلال شرکت کنم.

وی افزود: قرار است پزشکان معالج در چند روز آینده نظر نهایی خود را در خصوص وضعیت زانوی مصدومم اعلام ‌کنند.

هافبک استقلال:تیم ما بر مبنای قهرمانی بسته شده است

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران،گفت: تیم ما در فصل جاری بر مبنای دفاع از عنوان قهرمانی بسته شده و با توجه به امکاناتی که داریم به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

حسین کاظمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، درخصوص دیدار مقابل فولاد خوزستان،خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تیم ما در مقابل فولاد بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و توانست حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.

وی افزود: استقلال مانند فصل گذشته تیم بسیار خوبی است و کادر فنی جدید، تیم ما را بر مبنای قهرمانی بسته اند.

بازیکنملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران،افزود:امیدوارم در پایان فصل اولین تیمی باشیم که دوساله پیاپی قهرمان لیگ برتر می‌شویم.

کاظمی درخصوص اجرای تاکتیک‌های جدید از زمان حضور مرفاوی به عنوان سرمربی در استقلال، تصریح کرد: هر مربی برای خود سیستمی دارد و در حال حاضر نظر کادر فنی این است که استقلال با سیستم فعلی بازی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: هنوز تاکتیک جدید برای ما جا نیافتاده و کمی نیاز به زمان داریم تا بتوانیم با سیستم فعلی هماهنگ تر شویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: معتقدم با بدست آوردن هماهنگی بیشتر بازی‌های بسیار بهتری را در هفته‌های آینده به نمایش خواهیم گذاشت.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران توانست در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر از سد فولاد خوزستان بگذرد.

استقلال ضعف هایی دارد که باید برطرف شود / شایسته پیروزی بودیم

رفاوی به انتخاب ترکیبی جدید برای دیدار با فولاد اشاره کرد و افزود: طبیعتا ترکیب استقلال را متناسب با هر بازی و تیم حریف انتخاب خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما اگرچه در نیمه اول خوب نبودیم اما توانستیم در نیمه دوم به آنچه که می خواستیم دست پیدا کنیم. ما می دانستیم که فولاد دل به ضد حمله ها دارد و با توجه به بازیکنان سرعتی که دارد قصد رسیدن به هدفش را داشت.

صمد مرفاوی در پاسخ به این سئوال که امیرحسین صادقی گفته است استقلال در خط دفاعی ضعف هایی دارد گفت: من هم اعتقاد دارم ضعف هایی وجود دارد و این مشکل جز با تمرینات منظم از بین نخواهد رفت. اما باید بپذیریم که تیم ما پس از سه هفته هنوز گلی دریافت نکرده است و این نشان از استحکام خط دفاعی ما دارد.

سرمربی تیم استقلال تهران در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری نیز گفت: مجتبی اگرچه دیرتر از بقیه به تمرینات رسید اما به گفته خودش تمریناتش را به طور انفرادی انجام داده و آمادگی لازم را برای حضوردر لیگ برتر داشت. در روزهای اول تمرین بسیار سرحال و آماده بود و حتی در دو بازی تدارکاتی ما نیز بسیار خوب نشان داد اما متاسفانه در یکی از تمرینات آسیب دید و بعد از آن نتوانست در کنار ما باشد. در خصوص وضعیت جسمی او مقرر شده که دکتر نوروزی تا پایان هفته گزارش کاملی را از وضعیت جباری به مدیرعامل باشگاه بدهد و پس از آن مشخص خواهد شد که آیا جباری می تواند در کنار ما باشد و یا ما باید عملاً او را از جمع استقلالی ها کنار ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان با تقدیر از حضور تماشاگران در دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: حضور آنها به بازی روز جمعه گرمای خاصی بخشید. امیدوارم هواداران استقلال از این پس نیز با حضور در ورزشگاه تنها به تشویق تیم و بازیکنان مورد علاقه خود بپردازند و از حاشیه ها دوری کنند

حاشیه دیدار استقلال و فولاد

این دیدار از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور حدود 45 هزار تماشاگر آغاز شد. افشین قطبی سرمربی تیم ملی تماشاگر ویژه این مسابقه است.

*محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال تهران، امیر رضا واعظ آشتیانی مدیر عامل این باشگاه و عباس نواصرزاده قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان در جایگاه ویژه حضور دارند.

*صمد مرفاوی سرمربی استقلال به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفت و به بوناچیچ سرمربی کروات تیم فولاد خوشامد گفت.

*در ورزشگاه آزادی پارچه نوشته‌ای بزرگ با این شعار دیده می‌شود "قلب خوزستان به عشق استقلال می‌تپد ".

*حدود 100 تماشاگر فولاد در جایگاه پرسپولیسی‌ها حضور دارند.

*لیدرهای استقلال با لباس‌های متحدالشکل دیده ‌می‌شوند. این لیدرها جدید هستند و لیدرهای قدیمی استقلال از سوی کمیته انضباطی حق ورود به ورزشگاه را ندارند.

*طرفدران استقلال با شعار "خوزستان خوزستان " این استان فوتبال خیز را تشویق کردند.

*در بین دو نیمه از سوی مسئولان برگزاری مسابقه لوح‌های تقدیری به محمد محمدی دروازه‌بان، خسرو حیدری هافبک، سیدمهدی سید صالحی مهاجم و امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال اهدا شد.

*حنیف عمران زاده؛ مدافع استقلال که به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقی تا پایان نیم فصل اول از حضور در میادین فوتبال محروم است در جایگاه ویژه حضور دارد.

*جانواریو هافبک برزیلی استقلال با وجودی که مصدومیتش برطرف شده در اردوی استقلال حضور نیافته است. در این باره گزارشگر تلویزیون اعلام کرد وی به دلیل این که در لیست 18 نفره استقلال حضور نداشته، قهر کرده است. با این حال باید منتظر واکنش و اعلام نظر مسئولان استقلال باشیم.

/حاشیه دیدار استقلال و فولاد/ برد استقلال با تک گل آقای گل

در بین دو نیمه از سوی مسئولان برگزاری مسابقه لوح‌های تقدیری به محمد محمدی دروازه‌بان، خسرو حیدری هافبک، سیدمهدی سید صالحی مهاجم و امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال اهدا شد.

*حنیف عمران زاده؛ مدافع استقلال که به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقی تا پایان نیم فصل اول از حضور در میادین فوتبال محروم است در جایگاه ویژه حضور دارد.

*جانواریو هافبک برزیلی استقلال با وجودی که مصدومیتش برطرف شده در اردوی استقلال حضور نیافته است. در این باره گزارشگر تلویزیون اعلام کرد وی به دلیل این که در لیست 18 نفره استقلال حضور نداشته، قهر کرده است. با این حال باید منتظر واکنش و اعلام نظر مسئولان استقلال باشیم.
در اتمام بازی استقلال با تک گل غلامرضا عنایتی تیم فولاد را شکست داد.

روته مولر شنبه در ایران

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، مربی استقلال که مدرس فیفا ست و برای تدریس در


یک کلاس مربیگری به کشور آفریقایی رواندا سفر کرده بود، به دلیل لغو پرواز کیگالی


(پایتخت رواندا) به فرانکفورت به بازی امروز استقلال برابر فولاد نرسید.روته مولر در


تماسی که با باشگاه استقلال داشت، اعلام کرد با 24 ساعت تاخیر راهی فرانکفورت می


شود و با نخستین پرواز به تهران ، ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد روز شنبه در ایران


خواهد بود.