استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

رویانیان: از استقلال یار نمی گیرم


http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/3-8-1390/IMAGE634551578782531250.jpg


سردار رویانیان مدیر عامل پرسپولیس می گوید این جمله اش یک شوخی بوده: «پرسپولیس را فوق کهکشانی می بندم.»
به گزارش خبرآنلاین، او در این باره توضیح می دهد: «این کهکشانی و فوق کهکشانی دیگر چه چیزی است که در رسانه ها مطرح شده؟! آقای فتح الله‌زاده چندی قبل یک شوخی در این باره کرد و ما هم بر اساس همان شوخی، کهکشانی و فوق کهکشانی را مطرح کردیم. در واقع همه این حرف ها یک شوخی بیشتر نبود!»

او با گلایه از رسانه ها، می گوید: «واقعا نمی دانم از دست شان چه کنم! هر کاری می کنیم، از ما ایراد می گیرند و گاها انتقادهای عجیبی می کنند. پیشنهادم این است که روزنامه ها و سایت ها بگویند ما چه بازیکنی بگیریم! طبق صحبت هایی که با دنیزلی داشتم، ما سال گذشته در بخش دفاعی مشکل داشتیم ولی در حمله نه. به همین دلیل سعی کردیم ضعف های دفاعی را از بین ببریم و این خواسته سرمربی ماست ولی رسانه ها زیاد در این زمینه انتقاد می کنند.»

رویانیان درباره آسمیر آودوکیچ هم می گوید: «با او برای تمدید قرارداد به توافق رسیده ایم و در این رابطه مشکلی احساس نمی کنیم.»این در حالی است که امروز اعلام شد، گلر خارجی فصل گذشته پرسپولیس، با عقد قراردادی یک ساله به مس کرمان پیوست.

رویانیان در پایان همچنین درباره انتقاد از او به دلیل مذاکره با شجاع خلیل زاده در اردوی تیم ملی می گوید: «من در اردوی تیم ملی فقط با کریمی حرف زدم. خدا را شاهد می گیرم، با مدافع مس هیچ حرفی نزدم. اینکه می گویند ما از استقلال هم بازیکن می گیریم، درست نیست.»

از رویانیان درباره جباری می پرسیم که او می گوید:« من قصدی برای خرید بازیکنی از استقلال ندارم. دوباره تکرار می کنم فعلا نمی خواهم هیچ بازیکنی را بگیرم چه بازیکنی که شما گفتید و چه یاری دیگر.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد