استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

فتح الله زاده : امسال ستاره های فوتبال ایران در استقلال اند

امسال ستاره های فوتبال ایران را در استقلال جمع‌ می‌کنیم!


http://parsiansport.com/uploads/posts/1276426095.jpg

لی فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران در محل باشگاه استقلال در خصوص امضای قرارداد با علی حمودی گفت: امروز با این بازیکن قرارداد بستیم. برای اینکه در نقل و انتقالات به اهداف خود برسیم مدام جلسه داریم و شب‌ها ساعت 2 به خانه می‌روم. اگر زودتر بروم تعجب می‌کنند.
وی درباره اینکه آیا آندره لوییز در استقلال می‌ماند یا نه اظهار داشت: با مدیربرنامه‌های او امروز صحبت کردیم. لوییز اگر بخواهد می‌ماند اما اگر برود به نفعش است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد روند مذاکرات با مهدی رحمتی گفت: مدیر برنامه‌های او امروز به باشگاه آمد و با او صحبت کردیم. با محمدی و طالب لو هم در حال صحبت هستیم. بازیکن زیاد داریم و باید در آینده چه نتایجی حاصل می‌شود.

وی درباره اینکه مذاکره با آندرانیک تیموریان به کجا رسید گفت: با او در حال مذاکره‌ایم. اگر با بازیکنان داخلی نتوانیم توافقی حاصل کنیم بازیکن خوب خارجی جذب می‌کنیم. سال گذشته ما برای جذب بازیکن خوب خارجی وقت نداشتیم. هواداران می‌دانند که فتح الله زاده اگر قول بازیکن خوب بدهد آن را عملی می‌کند.

فتح الله زاده در ادامه گفت وگو با خبرنگاران در خصوص نگرانی هواداران بابت جدایی فرهاد مجیدی عنوان کرد: نگرانی وجود ندارد. فرهاد با استقلال قرارداد دارد من با هیچ کس یک ساله قرارداد امضا نمی‌کنم.

وی در مورد لیست مازاد گفت: فوتبال حرفه‌ای است. اگر بازیکنی به سیستم ما نخورد می‌گوییم او را نمی‌خواهیم.
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که از مظلومی برای فصل آینده چه انتظاری دارد گفت: از مظلومی فقط قهرمانی می‌خواهم.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه اگر مظلومی در هفته‌های اول نتیجه نگیرد چه تصمیمی اتخاذ می‌کند اظهار داشت: ملاک برای من 5-6 هفته نیست و تا نیم فصل صبر می‌کنم.
سرپرست باشگاه استقلال درباره ضیافت ناهار روز گذشته با امیر قلعه‌نویی گفت: ما با هم جوجه کباب خوردیم و راجع به همه چیز صحبت کردیم.

وی درباره اینکه آیا از قلعه نویی خواست تا به استقلال بازگردد گفت: وقتی من با پرویز مظلومی قرارداد دارم چنین تعارفی بی معناست و چرا باید این تعارف را بزنم.
فتح الله زاده که قصد رفتن به دفتر علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی را داشت در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال اظهار داشت: من مرد روزهای سخت هستم. پول نباشد، هستم؛ بازیکن نباشد، هستم اما به هر حال بازیکن اگر بداند پول نیست معطل نمی‌کند و من مجبورم از جیبم خرج کنم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا مظلومی با گردآوری ستاره‌ها از شرایط استقلال راضی است گفت: خدا به مظلومی خیر دهد که همه ستاره ها را جمع کرده است. من هم اگر مربی بودم از حضور چنین بازیکنانی راضی بودم. ما امسال نمی‌خواهیم جام از دست بدهیم و در آسیا هم می‌خواهیم در جمع چهار تیم باشیم.
فتح الله در حالی پس از پایان صحبت با خبرنگاران راهی سازمان تربیت بدنی شد که فرزاد آشوبی، امید روانخواه و حنیف عمران‌زاده در باشگاه استقلال حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد