استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

200 میلیون از باشگاه استقلال طلب دارم

قراردادم را تمدید می کنم


http://www.p30day.com/web/wp-content/uploads/2011/06/228.jpg

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت هنوز 200 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است که بخشی از آن به زمان مدیریت واعظ آشتیانی باز می‌گردد.

حنیف عمران‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 200 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکار هستم که 40 درصد آن مربوط می شود به زمان مدیریت آقای واعظ آشتیانی. با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ام و آنها به من اطمینان خاطر داده‌اند که مشکلی سر راه دریافت طلبم وجود ندارد.

وی افزود: طبق گفتگوهایی که با آقای فتح الله زاده داشته‌ام قرار است یک سال دیگر در استقلال بمانم. من از فردا تمرینات انفرادی خود را آغاز خواهم کرد و از شنبه هفته آینده در تمرینات گروهی استقلال شرکت می کنم. تیم ما در فصل گذشته از دقیقه 65 با مشکل بدنی روبه‌رو می شد و اگر این موضوع به چشم نمی آمد به دلیل غیرت و تعصب بازیکنان بود که از جان مایه می گذاشتند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که چرا به اردوی تیم ملی دعوت نشده، گفت: هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد کمااینکه تا پیش از این در بیشتر اردوها جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی بودم. البته هنوز زمان زیادی تا برگزاری رقابت‌های جام جهانی مانده و من سعی می کنم با تلاش و کوشش، خودم را به مربیان تیم ملی ثابت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد