استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

چند خبر از آبی پوشان تهران

چند خبر از آبی پوشان تهران
http://img.irna.ir/1390/13900322/30427575/T30427575-1343707.jpg

سید مهدی رحمتی که بزرگترین هدف باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات است روز سه شنبه برای نهایی کردن مذاکرات و امضای قرارداد به این باشگاه می رود.
علی فتح الله زاده در چند روز گذشته مذاکراتی را از طریق مدیر برنامه های رحمتی و همچنین تماس تلفنی با او داشته است، با این حال رحمتی روز سه شنبه به باشگاه می رود تا مذاکراتش را رو در رو ادامه دهد.
* آندارنیک تیموریان اواخر هفته در باشگاه استقلال
همچنین آندرانیک تیموریان دیگر بازیکن ملی پوش اواخر این هفته در باشگاه استقلال حاضر می شود.به نظر می رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید این بازیکن هم قراردادش را با استقلال امضا می کند.
* ابوذر رحیمی نیامده رفت
ابوذر رحیمی مدافع تیم راه آهن از اولین بازیکنانی بود که مذاکراتی را برای پیوستن به استقلال انجام داد.این بازیکن حتی به توافقات کلی رسید و قرار شد با شروع رسمی فصل نقل و انتقالات قراردادش را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کند.با وجود این، چند مانع مالی باعث شد تا باشگاه استقلال قید به خدمت گرفتن او را بزند.
* آغاز تمرینات استقلال از 28 خرداد
به گفته منصور پورحیدری قرار است تمرینات استقلال از 28 خرداد (شنبه هفته آینده) آغاز شود.این در حالی است که هنوز وضعیت قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال مشخص نیست و بازیکنان جدید هم به طور کامل جذب نشده اند.هنوز مشخص نشده است تمرینات استقلال در کدام زمین برگزار می شود.ضمن اینکه آبی پوشان یک اردوی بلند مدت در ترکیه یا کردان کرج برگزار خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد