استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

یوسفی: دوست دارم در استقلال بمانم

یوسفی: دوست دارم در استقلال بمانم


http://www.goaldaily.ir/CrThumb.aspx?Pic=goaldaily%5CImages%5C606%5C702504011692633.jpg&X=212&Y=300


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اولویتم برای فصل آینده رقابتهای لیگ برتر ماندن در استقلال است و به زودی وضعیتم مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "محسن یوسفی" که ظهر امروز (شنبه) به باشگاه استقلال آمده بود در مورد تیم آینده اش گفت: با توجه به اینکه با اینکه چند سال است در استقلال حضورم دارم، اولویتم برای فصل بعد تمدید قرارداد با آبی پوشان است و به زودی در نشستی با مسئولان باشگاه شرایطم را بررسی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد خاطرنشان کرد: من سالها در استقلال بازی کرده ام و دوست دارم در این تیم بمانم. با این حال شرط و شروطی دارم که باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم. من مطالباتی از فصل قبل دارم که به دنبال دریافت آنها هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد