استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

تیموریان: خبر توافقم با استقلال دروغ است

تیموریان: خبر توافقم با استقلال دروغ است


http://media.farsnews.com/Media/8809/Images/jpg/A0778/A0778119.jpg

روزنامه‌های ورزشی روز پنجشنبه از توافق آندرانیک تیموریان هافبک فصل گذشته تراکتورسازی با باشگاه استقلال خبر دادند و حتی نوشتند که این بازیکن با تیم آبی‌پوش تهرانی قرارداد داخلی امضا کرده است.
آندو اما در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل این موضوع را تکذیب کرده و می‌گوید:« خبر توافق من با استقلال دروغ است و هیچ قراردادی امضا نکرده‌ام. نمی‌دانم این شایعه چگونه به وجود آمد.»
 او ادامه می‌دهد:« فعلا تصمیمی نگرفتم و مشغول استراحت هستم. به غیر از استقلال چند پیشنهاد هم دارم و فکر می‌کنم اواسط این هفته تکلیفم مشخص شده و تیم جدیدم را انتخاب کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد