استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

و پایان ... حجازی اسطوره استقلال در قطعه نام‌‌آوران بهشت زهرا


http://img.funrooz.com/2011/05/j95q5w8plv4g15lffva1.jpg


جمعیت زیادی بیش از 10 هزار نفر در بهشت زهرا حاضر شده اند تا در مراسم به خاک سپردن پیکر ناصر حجازی شرکت کنند. مردم از ورزشگاه آزادی با اتوبوس‌هایی به سمت بهشت زهرا رفتند. هواداران در این مسیر در داخل اتوبوس‌ها مشغول به عزاداری بودند. بی نظمی و هرج و مرج نیز به چشم می خورد.


* مردم شعار " اسطوره مردمی همینه همنیه " را سر دادند. تشویق های ناصر حجازی بی امان ادامه داشت و قطع نمی شد.

* به افتخار ناصر حجازی مردم حاضر در بهشت زهرا دست زدند. یکی در بین جمعیت از مردم خواست تا حجازی تشویق شود و هواداران نیز به تشویق پرداختند.

* آتیلا حجازی بار دیگر در بهشت زهرا برای مردم به صحبت پرداخت و گفت: "از همه تشکر می کنم. فقط نظم را رعایت کنید و به تشویق های خود ادامه دهید. یک روز این زحمت را جبران می کنم. " بعد از صحبت های آتیلا مردم به شدت با شعارهای خود ناصر حجازی را تشویق کردند.

* هواداران به اصغر حاجیلو یار همیشگی حجازی تسلیت گفتند.

* خیلی از مردم که در ورزشگاه آزادی حضور نداشتند زودتر خود را به بهشت زهرا رسانده بودند تا در مراسم خاکسپاری حجازی حاضر باشند.

* مردم شعار " خداحافظ ناصرخان حجازی " را سر دادند.

* مردم، عادل فردوسی پور را بار دیگر تشویق کردند و شعار " عادل با عدالت " را سر دادند.

* آتیلا حجازی یک بار دیگر در میان جمیعت حاضر شد و گفت: از شما می خواهم سکوت را رعایت کنید.

* هنگامی که قرار بود ناصر حجازی در قبر قرار داده شود، بی‌نظمی‌های زیادی در بین مردم وجود داشت و همه افراد به سمت قبر او هجوم بردند. این امر باعث شد خانواده حجازی برای رسیدن به قبر با مشکل مواجه شوند.

*ناصر حجازی امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد تا در خانه ابدی آرام بگیرد. این در حالی بود که خیل عظیمی از مردم و همچنین مسئولان ورزش در این مراسم حضور داشتند. پس از تشییع پیکر شادروان حجازی در ورزشگاه آزادی، پیکر وی به بهشت زهرا منتقل شد و حجت‌الاسلام علی خاتمی، امام جمعه شهریار بر پیکر وی نماز میت خواند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد