استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

گزارش و حواشی تمرین امروز استقلال

در حالی که تمرین عصر استقلال از ساعت 18 در زمین نوبنیاد آغاز شد در همان ابتدای کار پرویز مظلومی که همیشه به رعایت نظم تاکید دارد سراغ بازیکنانی رفت که صبح در تمرین غیبت داشتند.
ابتدا این حنیف عمران زاده بود که مورد بازخواست مظلومی قرار گرفت. وی توضیحاتی داد و سپس فرهاد مجیدی بود که مظلومی دلیل غیبت او را پرسید.
کاپیتان استقلال توضیحاتی داد، اما مورد قبول سرمربی واقع نشد. مظلومی به او گفت: تو کاپیتان هستی و توقع دیگری از تو می رود. حداقل خودت را می رساندی و در مراسم دیروز در منزل حجازی حضور پیدا می کردی. مجیدی جز سکوت حرف دیگری برای گفتن نداشت.

لوییز، بازیکن برزیلی نیز نفر سومی بود که سرمربی آبی پوشان از او توضیح خواست که صحبت های او هم مظلومی را قانع نکرد.
سرمربی استقلال بار دیگر به همه بازیکنان تیم تاکید کرد که هر کسی نمی خواهد در تمرین شرکت کند باید اطلاع دهد و به همین دلیل گفت چهار بازیکنی که صبح در تمرین حاضر نشدند نفری یک میلیون تومان جریمه می شوند.
البته از این جمع چهار نفره هوار ملا محمد همچنان غایب است و در تمرین عصر هم حضور ندارد.

4 بازیکن استقلال هوار ملا محمد، فرهاد مجیدی، حنیف عمران‌زاده و آندره لوییز به دلیل غیبت غیر موجه در تمرین صبح و تاخیر در تمرین عصر و پذیرفته نشدن توضیحات‌شان با جریمه یک میلیون تومانی از سوی مظلومی مواجه شدند. به دلیل غیبت غیر موجه و تاخیر، مظلومی در جریان تمرین بارها از مربی بدنساز خواست که با بازیکنانی که غیبت داشتند زمان بیشتری تمرین کند، ‌اما در پایان چنین اتفاقی رخ نداد و مظلومی به این موضوع انتقاد کرد.

در حالی که تمرین به پایان رسیده بود، دوباره پرویز مظلومی از بهزاد نوشادی، مربی بدنساز تیم خواست تا بازیکنانی را که تاخیر داشتند 10 دقیقه بیشتر تمرین کنند و از وی سوال کرد که چرا بازیکنان غایب جریمه نشدند، اما نوشادی که به نظر می‌رسید از لحن مظلومی ناراحت شده، پس از پاسخگویی تند به مربی استقلال، با حالتی عصبی و قهر راهی رختکن شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد