استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

طالب‌لو: در شأن من نیست که در باشگاه داد بزنم

 

http://www.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00023791.jpg


وحید طالب لو در گفتگویی در خصوص کارشکنی باشگاه النصر مبنی بر اینکه در دیدار با استقلال نباید تماشاگر حضور داشته باشد اظهار داشت: آنها نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند. AFC مجوز داده که این مسابقه با حضور تماشاگر برگزار شود. استقلال هم به حضور هوادارانش نیاز دارد. آنها سرمایه‌های فوتبال هستند. تماشاگران باعث ماندگاری تیم‌های بزرگ می‌شوند و امیدوارم فردا با حضورشان با ما انژری مثبت بدهند تا به نتیجه دلخواه‌مان که صعود به مرحله بعدی است برسیم. امیدوارم هواداران تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند و کاری به مسائل حاشیه‌ای نداشته باشند.

طالب لو درباره شایعه داد و بیدادش در باشگاه استقلال گفت: قابل توجه دوستانی که این مطلب را نوشتند باید بگویم که روزهای پنج شنبه باشگاه استقلال تعطیل است و من یکشنبه چند روز بعد از انتشار این مطلب به باشگاه رفتم که درباره مسائل مالی با مسئولان صحبت کنم. در باشگاه با آقای امیری و نظری جویباری صحبت کردم و هیچ مسئله‌ای خاصی هم پیش نیامد.

دروازه بان استقلال تاکید کرد: در شان من نیست که بخواهم چنین کارهایی را انجام بدهم. خدا را شکر کادر مدیریتی داریم که بازیکنان می‌توانند حرف دل خود را به آنها بزنند. آنها مثل برادر بزرگتر می‌مانند و من هر موقع نزد فتح الله زاده رفتم رفتار پدرانه‌ای داشت و هیچ وقت احساس نکردم مقابل رئیسم حرف می‌زنم.

طالب در پایان صحبت‌های خود با اشاره به بیماری ناصر حجازی گفت: برای حجازی آرزوی سلامتی دارم و از مردم هم می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر

مایل هستی تبادل لینک کنیم؟
اگر خواستی منو با اسم رندی اورتن لینک کن و بهم بگو که منم شما رو لینک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد