استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

گزارش و حاشیه های تمرین تیم استقلال تهران .

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران یکی از توپ‌های مخصوص لیگ قهرمانان آسیا به سرقت رفت.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال، نخستین تمرین خود را پس از اینکه به تساوی 2 بر 2 مقابل السد قطر دست یافتند، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه صنایع دفاع نوبنیاد برگزار کردند. آبی‌پوشان که خود را برای بازی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آماده می کنند، با توپ‌های مخصوص این رقابت‌ها تمرین کردند. در جریان تمرین یکی از این توپ‌ها که به بیرون ورزشگاه رفته بود توسط فردی ناشناس به سرقت رفت.

در ابتدای تمرین آبی پوشان به گرم کردن پرداختند، سپس در قالب سه گروه جداگانه تمرین "آقا وسط " را انجام دادند. پس از آن، بازیکنانی که در قطر به میدان رفته بودند، زودتر زمین را ترک کردند و دیگر بازیکنان تیم پایتخت در نیمی از زمین فوتبال بازی کردند.

"محمد محمدی" با سایر بازیکنان ریکاوری و "وحید طالبلو" نیز زیر نظر "ترابپور" مربی دروازه‌بانان استقلال تمرین کرد. در اواخر تمرین "طالبلو"، از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و پس از اینکه با اسپری یخ او را مداوا کردند به رختکن تیم رفت.

"فرزاد مجیدی" در کنار منصور پورحیدری تمرین آبی پوشان را نظاره می کرد. محمد حیرانی "مدیا آفیسر" استقلال نیز در کنار آنها حضور داشت.

"محسن یوسفی " که به دلیل مصدومیت چند جلسه ای از تمرین با آبی‌پوشان بازمانده بود، امروز در تمرین حضور پیدا کرد و به دور زمین دوید.

"فیلیپ دسوزا" تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

"هادی شکوری" همراه فرزندش در میان آبی‌پوشان دیده می شد.

در پایان تمرین بازیکنان با دویدن دور زمان به سرد کردن پرداختند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد