استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

صحبتهای سرمربی استقلال بعد از پایان بازی السد - استقلال .

پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران در خصوص این مسابقه گفت: «بازی خیلی خوبی انجام شد. نیمه اول 2 گل زدیم و یکی دو موقعیت خوب را از دست دادیم. گفته بودم که السد تیم بسیار خوبی است ولی آنها نقاط ضعف داشتند که از نقاط همان استفاده کردند. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما معتقدم داور یک پنالتی ما را نگرفت. فکر می‌کنم تیم ما در نیمه دوم بی‌جهت عقب کشید و فضا و فرصت را در اختیار حریف قرار داد تا آنها مساوی کنند.»

خبرنگار قطری از سرمربی استقلال سؤال کرد آیا قبول دارید تیم‌تان عصبی بود که وی در پاسخ گفت: «بازی‌های ما خیلی فشرده است و 4 روز پیش در بوشهر بازی سنگینی انجام دادیم. این فشردگی و خستگی روی بازیکنانم اثرگذار بود اما قبول ندارم که تیمم عصبی بازی کرد.»

مظلومی با اشاره به شرایط جدول گفت: «یک امتیاز از این مسابقه گرفتیم ولی موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت. بازی پاختاکور و النصر شرایط این گروه را مشخص می‌کند ولی من اطمینان دارم که النصر را می‌بریم و تکلیف این گروه در روز پایانی مشخص خواهد شد.»

سرمربی تیم استقلال در پایان در خصوص غیبت عمران‌زاده و برهانی و اینکه آیا نبود این دو بازیکن تأثیری در عملکرد استقلال داشت یا خیر، گفت: «آنها بازیکنان کلیدی ما هستند و از یک طرف امروز هوار مجیدی و سیدصالحی را با مصدومیت به زمین فرستادیم و گروه پزشکی با تلاشی که انجام داد آنها را به ما رساندند ولی این 3 نفر تنها 2 جلسه با تیم ما تمرین کرده بودند در مجموع نبود برهانی و عمران‌زاده برای ما تأثیرگذار بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد