استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

نشست خبری پیش از بازی السد - استقلال

http://khabar.khabaronline.ir/images/position28/2011/5/image_gallery.jpg


پرویز مظلومی در نشست پیش از بازی با السد قطر اظهار داشت:


پرویز مظلومی در نشست پیش از بازی با السد قطر اظهار داشت: این بازی مرگ و زندگی برای ما است و از حساسیت بالایی برخوردار است دنبال این هستیم که 3 امتیاز را کسب کنیم. السد در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته است و شناخت لازم را از آنها داریم.

وی درباره نقاط قوت و ضعف السد عنوان کرد: ما آنها را به خوبی می‌شناسیم فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم امیدوارم از نقاط قوت آنها بتوانیم جلوگیری کنیم نقاط ضعف آنها را نمی‌گویم تا بتوانیم با استفاده از آنها پیروز شویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که ماندن در لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای استقلال مهم است گفت: قطعاً برای هر تیمی در این مسابقات شرکت می‌کند ماندگاری مهم است چرا که حضور در مرحله‌های بالاتر باعث اعتبار فوتبال آن کشور می‌شود.

مظلومی درباره اینکه برای مدافعان استقلال که معمولاً به سمت جلو حرکت می‌کنند چه برنامه‌های دارد اظهار داشت: ما دنبال مسائل تاکتیکی خودمان هستیم بازیکنان سرعتی السد را هم می‌شناسیم ما نمی‌توانیم مدافعان خود را حبس کنیم و در مواقع لزوم آنها می‌توانند به جلو بروند.

فرهاد مجیدی نیز در نشست خبری پیش از بازی با السد قطر عنوان کرد: السد تیم خوبی است. ما آنها را می‌شناسیم اما به هر جهت استقلال می‌خواهد این بازی را ببرد و برای کسب 3 امتیاز به دوحه آمده‌ایم. پیروزی در بازی فردا برای ما خیلی مهم است و کمک می‌کند بتوانیم برای صعود به مرحله بعد امیدوار شویم.
وی در پاسخ به این سؤال که تیم‌های اماراتی بهتر نتیجه گرفته‌اند یا قطری گفت: تیم‌های قطری در 2 سال اخیر در لیگ قهرمانان آسیا از تیم‌های اماراتی بهتر کار کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد