استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

توصیه جانواریو به ادینهو: به استقلال نرو

http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/100702.jpg

در حالیکه علی فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده به دنبال کشف بمب برای ترکاندن آن در فصل نقل و انتقالات است اما احتمال دارد دو بمب خبری فتح‌الله زاده هرگز منفجر نشوند.

باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل به دنبال جذب ادینهو گلزن برزیلی تیم مس کرمان است اما یکی از مسئولان باشگاه مس در این زمینه به آتی نیوز گفت: خیالتان راحت، ادینهو از مس به تیم دیگری نخواهد رفت. ادینهو برای حضور در باشگاه استقلال با جانواریو مشورت کرده است و بازیکن هموطنش که در گذشته در استقلال حضور داشته به ادینهو توصیه کرده هرگز به استقلال نرو چون برای گرفتن پولت مدام باید بدوی!
این مسئول تیم مس ادامه داد: برخی از نزدیکان باشگاه استقلال حتی به ادینهو پیشنهاد داده‌اند حاضرند بدون امضا قرارداد به او 100 میلیون تومان پول بدهند اما ادینهو می‌داند این درباغ سبز نشان دادن است و بعد از امضا قرارداد او باید دنبال گرفتن مابقی طلبش از باشگاه بدود البته او می‌گوید این حرف‌ها را جانواریو به او زده است بازیکنی که زمانی در استقلال در ترکیب ثابت حضور داشت.
جان واریو به ادینهو توصیه کرده در مس بمان زیرا در این تیم هم بازیکن شاخصی هستی و هم برایت احترام قایل هستند و از همه مهم‌تر پولت را به موقع و بدون دردسر دریافت می‌کنی!
جالب است که فتح‌الله زاده از جانواریو نیز به عنوان یکی از خرید‌های فصل آینده استقلال نام برده است و اگر ادعاهای این مسئول باشگاه مس درست باشد هیچکدام از این دو برزیلی به استقلال نخواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد