استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

قلعه‌نویی کجا می‌رود، استقلال یا تراکتورسازی؟

http://abiparastan.persiangig.com/Esteghlaliha.Ir/Bazikonan/ghalenoei1.gif


امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بعد از پایان دیدار با صنعت نفت آبادان اعلام کرد که سال آینده قصد ماندن در سپاهان را ندارد. این موضوع حالا یک چالش بزرگ برای سپاهانی‌ها محسوب می‌شود ولی سوال بزرگ در مورد قلعه‌نویی این است که او در صورت جدایی از سپاهان سال آینده هدایت کدام تیم را برعهده خواهد گرفت.

نزدیکان قلعه‌نویی می‌گویند که او پس از جدایی از سپاهان به یک تیم پرتماشاگر خواهد رفت و خیلی‌ها دوست دارند بدانند مقصد بعدی ژنرال کدام تیم خواهد بود. در حال حاضر به غیر از سپاهان، تیم‌هایی مثل پرسپولیس، صنعت نفت آبادان،‌ شاهین بوشهر، ملوان انزلی، تراکتورسازی و استقلال جزو تیم‌های پرتماشاگر لیگ برتر هستند که البته بعید به نظر می‌رسد 4 تیم ابتدایی جزو گزینه‌های قلعه‌نویی باشند. آخرین اخبار حاکی از آن است که قلعه‌نویی می‌خواهد در استقلال یا تراکتورسازی مربیگری‌اش را ادامه دهد. البته او قول داده که سال بعد هدایت استقلال را برعهده نگیرد ولی باید دید در نهایت چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

اگر پرویز مظلومی تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی نبرد و در جام حذفی هم قهرمان نشود آنگاه شاید علی فتح‌الله‌زاده از این مربی عبور کرده و قلعه‌نویی را به استقلال بیاورد. تراکتورسازی هم دیگر گزینه امیر است و نزدیکان این مربی می‌گویند که او خیلی دوست دارد در تیمی مثل تراکتورسازی مربیگری کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد