استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

وحید طالب‌لو دراوزه‌بان ثابت استقلال مقابل ملوان


http://www.inn.ir/iran_media/image/2010/01/504310110_orig.jpg


به گزارش شبکه ایران، محمد محمدی که روز گذشته در بازی استقلال مقابل شاهین بوشهر در صحنه‌ای توپ را خارج از محوطه هجده قدم با دست کنترل از هدایت ممبینی کارت زرد دریافت که این کارت زرد برای محمد محمدی گران تمام شد و او به دلیل سه اخطاره‌شدن بازی استقلال مقابل ملوان بندرانزلی را از دست داد.

بر این اساس پرویز مظلومی برای بازی هفته سی و سوم مقابل ملوان بندرانزلی وحید طالب لو را درون دروازه استقلال قرار خواهد داد تا پس از مدت‌ها نیمکت نشینی وحید طالب لو بار دیگر در ترکیب اصلی استقلال قرار گیرد، نزدیکان باشگاه استقلال تاکنون بارها اختلاف میان محمدی و طالب لو را تکذیب کردند اما منابع آگاه خبری از اختلاف نظر این دو دروازه‌بان خبر می‌دهند به گونه‌ای که مدعی هستند زمانی که یکی از این دو دروازه‌بان در ترکیب استقلال قرار گیرند دروازه بان دیگر به بهانه مصدومیت از حضور در تمرینات خودداری می کنند تا نارضایتی خود را نسبت به این مساله نشان دهد.

با این حال انتظار می‌رود در صورت درخشش طالب لو در بازی استقلال مقابل ملوان و قرار گرفتن وی در ترکیب بازی هفته آخر استقلال مقابل پاس بار دیگر اختلافات میان او و محمدی اوج گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
mr_hawkman 1390/02/09 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.3arbaz.com

سلام و خسته نباشید واقعا وبسایت خوبی دارید اگه دوست داشتید به سایت من هم یه سری بزنید و با نام سربازان وب فارسی لینک کنید توی بلاگتون و به من خبر بدید تا من هم این کار رو انجام بدم
سربازان وب فارسی
www.3arbaz.com
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد