استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

محمد محمدى دروازه بان استقلال: از چند تیم شهرستانى پیشنهاد دارم


http://up.vatandownload.com/images/f4kx5y08p44ykk2wftg.jpg

• شنیدیم ممنوع المصاحبه هستى؟

- نه، اصلا اینطور نیست و این خبر کذب است. مى بینید که دارم با شما مصاحبه مى کنم.
• وضعیت خودت چطور است؟
- مشکل خاصى ندارم. شرایطم هم خوب است و آماده بازى با شاهین بوشهر هستم.
• از وقتى که میثاقیان به تیم شاهین اضافه شده است نتایج خوبى به دست آورده اند، نظرت درباره این بازى چیست؟
- شوک در هر تیمى تأثیرگذار است و حضور آقاى میثاقیان هم شوک مثبتى براى تیم شاهین بود. ایشان مربى کارنامه دارى هستند و همیشه نتایج خوبى را با تیمهایى که در آن کار کرده اند به دست آورده اند اما استقلال شرایط خاصى دارد و باید حداکثر امتیازات را در ۳ بازى آینده کسب کنیم.
• شانس قهرمانى در لیگ دارید؟
- صددرصد شانس داریم. ما منتظر لغزش سپاهان هستیم تا به صدر جدول برسیم.
•شما در بازى هایى که درون دروازه بودید عملکرد خوبى داشتید اما در چند بازى اخیر گلهاى زیادى دریافت کردید، در این خصوص توضیح مى دهید؟
- به هر حال آخر فصل است و طبیعى است که بدن بازیکنان تحلیل مى رود. نمى خواهم گل هاى خورده ام را توجیه کنم اما عملکرد یک بازیکن را در طول فصل مى سنجند نه بازى به بازى. من در بازى هایى که براى استقلال درون دروازه بودم در لیگ برتر یک باخت داشته ام و در جام باشگاهها نیز یک باخت. به نظر من این عملکرد خوبى براى یک دروازه بان است.
• چرا استقلال در آسیا خوب نتیجه نمى گیرد؟
- امسال ما با بدشانسى بازى ها را شروع کردیم. هفته اول در حالى که میزبان بودیم به مصاف السد رفتیم و مساوى کردیم. شاید اگر این بازى را مى بردیم شرایطمان خیلى بهتر بود. همیشه اولین بازى تأثیر زیادى در ادامه بازى ها مى گذارد ضمن اینکه هنوز هم معتقد هستم که از گروهمان صعود مى کنیم. نمى گویم صددرصد اما تلاشمان را مى کنیم تا به مرحله بعدى راه پیدا کنیم.
• آیا موضوع ترسو بازى کردن استقلالى ها را قبول دارى؟
- تا چند هفته پیش شاید این طور بودیم اما الان اصلا ترسو بازى نمى کنیم و بازیکنان خیلى خوب حمله مى کنند و شاید یکى از دلایل این که بیشتر هم گل دریافت کردیم همین جلو کشیدن بازیکنان در بازیهاى گذشته بوده است.
• پیش بینى ات از ۳ بازى آینده چطور است؟
- کادر فنى رویه خاصى را براى ۳ بازى آینده در نظر دارد و به امید خدا ۳ امتیاز هر ۳ بازى را مى گیریم.
• براى فصل بعد آبى پوش مى مانى؟
- قراردادم پایان فصل تمام مى شود اما هنوز تصمیمى نگرفته ام. باید آخر فصل درباره ماندنم در استقلال صحبت کنیم.
• پیشنهاد هم از تیمى دارید؟
- بله از چند تیم تهرانى و شهرستانى پیشنهاد دارم اما فعلا تمرکزم روى بازیهاى استقلال است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد