استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پیروانی:تمام ایران به من می‌گویند سپاهان را شکست بده!


http://media.farsnews.com/Media/8702/Images/jpg/A0430/A0430057.jpg


جمعه سپاهان در آبادان به میدان می‌رود.این بازی در سرنوشت سپاهان استقلال بسیار تاثیر گذار است و خیلی‌ها را متوجه شاه غلام و تیمش کرده است.آیا همان بلایی که صبای قم سر سپاهان آورد صنعت نفت آبادان هم می‌آورد؟این سوال ما را به سوی غلام پیروانی می‌کشاند.

مردی که هفته قبل با تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال شکست تلخی را تجربه کرد.غلام پیروانی حساسیت‌ها را درک کرده است.او صحبت‌ های خود را پیرامون همین حساسیت‌ها آغاز می‌ کند:"من می‌دانم که همه نگاه‌ ها به این بازی دوخته شده است.می ‌انم که سرنوشت یک تیم دیگر در دستان ما است.استقلال برای قهرمانی در لیگ چشم به ساق‌ های بازیکنان ما دوخته است و من از این مهم آگاهم.قبل از اینکه لیگ به این حساسیت برسد می خواستم با جوان‌ها وارد مسابقات بشوم.قصد داشتم در هفته‌ های پایانی با بازیکنان جوان مقابل حریفان قرار بیگرم‌ اما شرایط امروزی به گونه‌ ای است که من از تصمیم منصرف شدم.تا قبل از اینکه استقلال برای قهرمانی شانس داشته باشد شاید می‌ شد این تفکر را پیاده کرد اما اکنون نظرم تغییر کرده است.چون در این ایام همه ایران به من می‌گویند سپاهان را شکست بده!"

غلام پیروانی با قاطعیت اعلام می‌کند که جمعه با تیم اصلی خود وارد مسابقه خواهد شد:"از همین جا اعلام می‌کنم که جمعه همه نفرات اصلی خود را به میدان می‌فرستم تا خدای ناکرده در حق استقلال ظلم نشود.برای من پهلوانی و جوانمردی یک اصول همیشگی است و هیچ گاه اصول را فدای یکسری چیزهای بی‌ ارزش نمی کنم.ما می‌ دانیم که هواداران استقلال چشم انتظار برد صنعت نفت هستند برای همین با تمام وجود مقابل سپاهان بازی می‌کنیم و رسم جوانمردی و فتوت را به جا خواهیم آورد تا حقی از تیمی ضایع نشود."

غلام پیروانی در ادامه حرف‌های خود گفت:"خیال استقلالی‌ها راحت باشد.صنعت نفت آبادان با تمام قوا مقابل سپاهان قرارمی گیرد.بی‌ آنکه کم کاری کند یا بخواهد بازی را ساده بگیرد.من همه بازیکنان شاخص و ممتازم را برای این بازی فرا می‌خوانم."

پیروانی در ادامه حرف‌ های خود درباره شکست هفته قبل گفت:"در بازی با استقلال خیلی بی‌گدار به آب زدیم.در آن بازی تیم ما به یک باره از هم پاشید و نتیجه ان شد که با شکستی تلخ و باورنکردنی به آبادان برگشتیم.مقابل سپاهان اما اشتباه بازی با استقلال را تکرار نمی‌کنم.بی‌گدار به آب نمی‌زنم و با تمام وجود از بازیکنانم می‌خواهم مقابل سپاهان بازی کنند.همواره در زندگی‌ ام دنبال بازی جوانمردانه بودم.اکنون نیز در پی همین مهم هستم.به بازی جوانمردانه فکر می کنیم."

پیروانی حرف‌ها خود را این گونه پایان می دهد:"از هوادارن آبادانی می‌خواهم برای تشویق تیم شهرشان به ورزشگاه بیایند.همه ایران به این بازی چشم دوخته است.آبادانی‌ها باید با تمام قوا تیم شان را تشویق کنند تا شکست هفته قبل مقابل استقلال را جبران کنیم."

با توجه به حرف‌های پیروانی می توان این گونه نتیجه گرفت که این هفته نیز بازی دشواری در انتظار سپاهانی خواهد بود.تردیدی نیست اگر پیروانی و شاگردانش بخواهند با تمام قوا مقابل سپاهان قراربگیرند  شاگردان امیر قلعه نویی کاربسیار دشواری در لیگ خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد