استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مظلومی ابقاء شد،4بازیکن داخلی جذب می شوند

علی فتح الله زاده  ضمن بیان این مطلب در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: ما در تاشکند مقابل تیم پاختاکور خوب بازی کردیم اما در روزی که خوب بودیم نتیجه نگرفتیم. واقعا نمی دانم چرا در روزهایی که خوب بازی می کنیم نتیجه نمی گیریم. خودم از این موضوع ناراحتم.

قابلیت و توانایی ما بیشتر از اینهاست
وی در ادامه افزود: قابلیت و توانایی  تیم ما بیش از اینهاست. استقلال با شرایطی که دارد باید تیم پاختاکور را در تاشکند ببرد، حداقل اگر نمی برد باید با نتیجه تساوی از زمین خارج شود.

روز آخر به "چه کنم، چه کنم؟" می افتیم
سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: امتیازها را به راحتی از دست می دهیم و بعد به "چه کنم، چه کنم؟"، می افتیم و در روز آخر باید ببینیم نتیجه این بازی چه شد و در آن بازی چه نتیجه‌ای رقم خورد. واقعا اینطوری اذیت می شویم و کارمان به اما و اگر می کشد.

وقتی نمی بریم خوب بازی کردن فایده ای ندارد
"آیا از نظر فنی بازی تیم استقلال شما را راضی کرد؟"، فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر، گفت: ما از نظر فنی تنها درصورتی راضی هستیم که تیم‌مان برنده شود. ما خوب بازی کردیم اما نبردیم. موقعیت‌های ما بیشتر بوده و خوب بازی کردیم و باید می بردیم. وقتی نمی بریم فایده‌ای ندارد.

فقط یک لحظه غفلت کردیم
فتح الله زاده با اشاره به اخراج حنیف عمران زاده در دقایق پایانی دیدار پاختاکور - استقلال گفت: زمانی که عمران زاده از زمین اخراج شد، درست بازیکنی گل زد که یار مستقیم او بود. این همه بازیکن نباید یک نفر بگوید، حنیف از زمین بیرون رفته است، یار او کدام یک از بازیکنان تیم مقابل است و برود او را مهار کند؟

وی افزود: ما اگر حرفه‌ای فکر می کنیم باید این چیزها را بدانیم. ما 10 بازیکن حرفه ای در زمین داشتیم اما یک کدام از آنها به این نکته توجه نکردند. یک لحظه غلفت باعث تک امتیازی مهم را در دیدار با پاختاکور از دست بدهیم که می تواند برای ما گران تمام شود.

با عمران زاده برخورد می کنیم
سرپرست باشگاه استقلال در ادامه از برخورد با حنیف عمران‌زاده خبر داد و گفت: زمانی که یک بازیکن بی مورد اخطار می گیرد و یا از زمین اخراج می شود، قطعا با آن بازیکن برخورد می کنیم.

باید حرفه‌ای رفتار کنیم
فتح الله زاده همچنین در خصوص حرکات حنیف عمران زاده پس از اخراج از زمین مسابقه گفت: ما تیم حرفه‌ای هستیم و باید حرفه‌ای رفتار کنیم. بازیکن خارجی را حتی اگر با حرکتی غیرورزشی متوقف کنند، بدون اینکه به داور و بازیکن تیم مقابل برخورد کند، سرش را می اندازد پایین و به بازی ادامه می دهد اما ما اعتراض می کنیم، برای داور دست می زنیم و ... .

شانس صعود ما خیلی زیاد است
وی در خصوص شانس صعود تیم استقلال به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: ما به اندازه سه تیم دیگر گروه B شانس صعود داریم و این نیست که بی شانس باشیم. اگر از دید من باشد که می گویم خیلی شانس داریم. اگر استقلال اینطور که در لیگ بازی می کند در آسیا هم بازی کند، شکست حریفان دور از دسترس نیست. این تیم می تواند هم السد را ببرد و هم النصر را. شاید بگویید شکست این تیم‌ها دشوار است اما من چنین اعتقادی ندارم. چطور برای آنها شکست استقلال آسان است، پس برای ما هم کار سخت و پیچیده‌ای نیست. اگر انگیره باشد و بخواهیم برنده شویم، حتما می بریم.

از مظلومی برای فصل آینده فهرست نخواستم
سرپرست باشگاه استقلال با تاکید براینکه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه هیچ فهرستی را برای فصل آینده به او نداده است، افزود: آقای مظلومی هیچ فهرستی به من نداده است و نه من از او فهرستی خواسته‌ام. من از آقای مظلومی خواستم اگر برای فصل آینده بازیکنی خارجی را مدنظر دارد از همین حالا اعلام کند تا ما بهترین‌ها را جذب کنیم.

جانواریو و توره را من به ایران آوردم
وی با تاکید براینکه در جذب بازیکن خارجی باید دقت عمل لازم صورت پذیرد، یادآور شد: همین ابراهیم توره و فابیو جانواریو را من آوردم به ایران. ما چنین بازیکنانی را می خواهیم، بازیکنانی که گره از مشکلات تیم باز کنند و توانایی شان کمتر از بازیکنان داخلی نباشد. من از آقای مظلومی خواستم اگر چنین بازیکنانی می خواهد از همین حالا بگوید تا بصورت جدی پیگیر کار جذب این نفرات شویم.

برای فصل بعد فقط سه یا چهار بازیکن داخلی می گیریم
فتح الله زاده با تاکید بر اینکه تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات فصل آینده نهایت سه یا چهار بازیکن جدید داخلی جذب خواهد کرد، افزود: قطعا اسکلت بندی این فصل را حذف می کنیم. شما به من بگویید کدام یک از بازیکنان امروز تیم استقلال بد هستند که ما باید آن را عوض کنیم؟ ما تیم گردن کلفتی داریم. اینکه من از شکست تیم استقلال ناراحتم به خاطر این است که بازیکنان خوبی داریم و نباید اینطور به راحتی مغلوب تیمی چون پاختاکور شویم. اگر من بازیکن نداشتم شاید اصلا ناراحت نمی شدم.

مظلومی فصل آینده هم با استقلال است
سرپرست باشگاه استقلال از ادامه همکاری با پرویز مظلومی برای فصل آینده خبر داد و گفت: بالاخره ما قراردادی دو ساله با پرویز مظلومی داریم و همچنان در خدمت این مربی خواهیم بود.

هنوز هم مدعی قهرمانی لیگ برتر هستیم
وی عملکرد تیم استقلال در فصل جاری را مطلوب توصیف کرد و گفت: ما در جام حذفی به مرحله نیمه نهایی رسیده‌ایم و اگر ملوان را شکست دهیم، فینالیست می شویم. در لیگ برتر هم هنوز مدعی هستیم رتبه سوم را در اختیار داریم و اگر در این چهار هفته با یک تلاش بیشتر جایگاهی مناسب را به خود اختصاص خواهیم داد.

کادر فنی ما بخواهد اکبرپور را جذب می کنیم
فتح الله زاده در واکنش به اظهارات سیاوش اکبرپور که برای بازگشت دوباره به تیم استقلال اعلام آمادگی کرده بود، گفت: باید فصل تمام شود و بعد برای انتخاب بازیکنان جدید با نظر سرمربی تیم اقدام کنیم. آنچه مسلم است سیاوش بازیکن خوب و بزرگی است و سابقه بازی در استقلال را دارد. قطعا اگر کادر فنی ما بخواهد این بازیکن را برای فصل آینده جذب می کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد