استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

منتظری و عمران‌زاده نیمکت نشین می‌شوند؟

http://www.inn.ir/iran_media/image/2010/06/590000610_orig.jpg


 پرویزمظلومی نشان داده مربی چندان ریسک پذیری نیست.او همواره سعی می‌کند با تجربه‌ترین بازیکنان را بدون درنظر گرفتن میزان آمادگی‌شان درترکیب اصلی قرار دهد.برای اثبات این ادعا می‌توان به خط دفاع استقلال اشاره کرد در همه حال از وجود پژمان منتظری سود می‌برد.به یاد نداریم که مظلومی از ابتدای مربیگری خود دراستقلال حتی یک مورد هم این بازیکن را روی نیمکت نشانده باشد.

او در همه حال سعی می‌کند از این بازیکن درترکیب اصلی استفاده کند؛حال در دفاع راست که پست تخصصی او نیست و دفاع میانی که البته پژمان آشنایی بیشتری با بازی در این پست دارد.پرویز مظلومی گاهی به بازیکنانش چنان بال و پر می‌دهد که مردانش خود را در همه حال در ترکیب اصلی می‌دانند.

پژمان منتظری اکنون به این باور رسیده که یگانه مدافع استقلال است به همین دلیل هیچ گاه در جهت از بین بردن اشکال‌های بازی خود اقدامی انجام نمی‌دهد.در همین دو بازی اخیر مقابل پاختاکور و راه آهن دیده شد که منتظری بارها در موقعیت سانتر کردن قرار گرفت اما ارسال‌هایش آن قدر ضعیف بود که مدافعان حریف به سادگی آن‌را برگرداندند.

البته پست پژمان اینجا نیست اما نمی‌توان پذیرفت بازیکنی با این همه سابقه و تجربه نتواند در جریان دو بازی حتی یک سانتر منجر به ایجاد موقعیت ارسال کند حالا منجر به گل پیش کش! دراستقلال برخی بازیکنان درجا می‌زنند یک نمونه دیگر هم داریم؛حنیف عمران زاده!

مدافعی که با بازی‌های ضعیفش همه را آزار می‌دهد.حنیف نیز در دایره این مردان است.مردانی که دراستقلال در جا می‌زنند و خود را همواره عاری از اشکال و ایراد می‌دانند.به بازی‌های اخیر او در استقلال نگاه کنید.آیا نشانی از آمادگی می‌بینید؟!پرویز مظلومی به خصوص در دفاع ،دایره بازیکنان را محدود کرده است.او مدت‌ها مهدی امیر آبادی را در دفاع چپ بازی داد.

پرویز مظلومی اما در نهایت به اشتباه خود پی برد.وقتی شیرزاد بار دیگر در دفاع چپ بازی کرد روشن شد که امیرآبادی هم یگانه بازیکن استقلال در این پست نیست.پرویز مظلومی باید دوباره ریسک کند.ماحصل ریسک او برابر پاختاکور بازی خوب شیرزاد بود هرچند که استقلال ناباورانه باخت اما درس هایی از پس از بازی بیرون آمد که باید دربازی های آینده به کار گرفته بشود.

مظلومی می‌تواند در دیگر خطوط نیز از دست ریسک ها انجام دهند تا تیمش هرچه بیشتر از دایره تک محوری بودن خارج بشود.استقلال روی نیمکت خود بازیکنانی دارد که می توانند جامشین های خوبی برای بازیکنان همیشه ثابت باشند.هادی شکوری،بیژن کوشکی و ختی فردین عابدینی از این دسته مردانند.آیا مظلومی از پیله ترس و احتیاط خارج خواهد شد؟منتظر تصمیم او دربازی فردا می مانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد