استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال باید السد را ببرد/ به امید صعود در ورزشگاه آزادی


شکست استقلال تهران در روز چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان، خوشبینی هواداران این تیم را برای صعود آبی‌ها کاهش داده است. در گروه دوم لیگ قهرمانان السد با 8 امتیاز اول است و النصر با 5 امتیاز بالاتر از استقلال و پاختاکور چهار امتیازی قرار گرفته است.

به گزارش گل، آبی‌ها دو هفته بعد در ورزشگاه شیخ جاسم بن‌حمد مسابقه حساسی با السد برگزار می‌کنند که شکست آن‌ها در این مسابقه به  منزله  خداحافظی با آرزوهای آسیایی است. اما پیروزی استقلال ورق را به سود این تیم بازخواهد گرداند. نکته مهم این است که السد در قرعه خوش‌شانسی آورده و بازی آخرش مقابل پاختاکور برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد در روز آخر شانسی برای صعود نداشته باشد. البته پاختاکور اگر در عربستان نتیجه خوبی بگیرد و النصر را در بازی بعدی متوقف کند،  خود مدعی صعود خواهد بود.

معادلات گروه دوم بسیار پیچیده است اما شکی نیست استقلال تنها در صورتی شانس صعود خواهد داشت که السد را مغلوب کند. در این صورت آن‌ها در بازی روز آخر مقابل النصر در ورزشگاه آزادی بازی فینال این گروه را برگزار می‌کنند که با توجه به حضور هواداران شانس بیشتری برای صعود خواهند داشت. النصر که این هفته با السد در خانه مساوی کرد، هفته بعد در عربستان میزبان پاختاکور است و برد در این مسابقه راه آن‌ها را برای صعود بازخواهد کرد. البته آن‌ها هم می‌دانند که حساس‌ترین بازی‌شان همین بازی با استقلال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد