استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال در اندیشه امتیاز، ذوب‌آهن به دنبال حکم صعود


http://www.ipna.ir/upload/picture/634361_orig.jpg


هفته چهارم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که اولین هفته دور برگشت مرحله گروهی است از فردا (سه‌شنبه) و چهارشنبه هفته جاری در نقاط مختلف قاره کهن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، استقلال و ذوب‌آهن 2 نماینده کشورمان روز سه‌شنبه مقابل حریفان خود به میدان می‌روند که استقلال به دنبال  امتیاز در تاشکند و ذوب‌آهن در خانه به دنبال صعود قطعی خود به مرحله بعد است.

پاختاکور ازبکستان- استقلال ایران

پاختاکور در هفته قبل و در ورزشگاه آزادی مغلوب استقلال شد تا از بخت کمی برای صعود برخوردار باشد و اگر در  این بازی خانگی مقابل استقلال نتیجه نگیرد دیگر صعود نخواهد کرد اما استقلال با برد مقابل این حریف ازبکی در هفته گذشته به رده دوم صعود کرد و حالا بالاتر از النصر عربستان قرار دارد تا رقابت بین 3 تیم السد قطر، استقلال و النصر عربستان برای صعود به مرحله نزدیک‌تر و جذاب‌تر شود.

برای این بازی گفته می‌شود فرهاد مجیدی هم مجوز حضور در میدان را از پزشک تیم خواهد گرفت تا پرویز مظلومی از تمام نفرات خود برای این بازی حساس  استفاده کند.

استقلال برای این بازی باز هم چشم به حرکات هوار محمد ملی‌پوش عراقی خود دارد که این بازیکن در چند بازی اخیر آبی‌پوشان بسیار مؤثر نشان داده و توان هجومی استقلال را به خصوص از جناح چپ بالا برده است. گرچه به جز هوار، مجیدی، برهانی و سیدصالحی به همراه جباری در خط هافبک و محمدی درون دروازه بازیکنان مؤثری هستند و پرویز مظلومی هم چشم امیدش به آنهاست تا تیمش 7 امیتازی شود.

در دیگر بازی این گروه که حساس هم است النصر عربستان در خانه میزبان السد قطر است و عربستانیها به دنبال انتقام از حریف قطری خود و جبران شکست بازی قبل مقابل همین تیم هستند.

ذوب‌آهن ایران- الریان قطر

ذوب‌آهن در خانه میزبان الریان قطر است و در هفته گذشته و در دوحه قطر شاگردان ابراهیم‌زاده همین حریف را با 3 گل در هم کوبید تا با 7 امتیاز صدرنشین گروه D شوند. ذوبی‌ها در این بازی می‌توانند با شکست حریف 10 امتیازی شود و حکم صعود خود را قطعی کنند. ابراهیم‌زاده برای این بازی نمی‌تواند از کاپیتان خلاق و بازیساز  خود یعنی قاسم حدادی‌فر استفاده کند چراکه وی به دلیل 2 اخطاره بودن محروم است. البته روی کاغذ ذوبی‌ها مشکلی برای این دیدار خانگی ندارند و می‌توانند با شکست حریف صعود به مرحله بعد را جشن بگیرند.

برنامه بازیهای روز سه‌شنبه 30 فروردین به شرح ذیل است:

گروه B

*ساعت 30/17: پاختاکور ازبکستان- استقلال ایران (ورزشگاه ملی تاشکند)

*ساعت 10/22: النصر عربستان- السد قطر (ورزشگاه ملک فهد ریاض)

گروه D

*ساعت 20: ذوب‌آهن ایران- الریان قطر (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)

*ساعت 20: الامارات امارات- الشباب عربستان (ورزشگاه الامارات رأس خیمه)

نظرات 1 + ارسال نظر
sara 1390/01/29 ساعت 02:51 ب.ظ http://sara143.blogsky.com

استقلال سرور پرسپولیسه
پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه زمین رو پاک میکنن میگه هوا بارونیه!!!!!!!!!!!!!!
وب قشنگی داری دم تو وهر چی استقلالیه گرم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد