استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عمران‌زاده: تراکتورسازی حریف استقلال نیست

http://www.ipna.ir/upload/picture/252456.jpg


مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با تمام احترامی که برای تیم تراکتورسازی قائل هستم اما این تیم حریف استقلال برای کسب سهمیه آسیایی نیست زیرا حساب استقلال از بقیه تیمهایی که در رده پایین‌تر از این تیم هستند جداست.

حنیف عمران‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: جنگ استقلال با تراکتورسازی بر سر کسب سهمیه آسیایی نیست زیرا خیال ما از گرفتن سهمیه راحت است. استقلال برای کسب عنوان قهرمانی هم شانس دارد و نباید خودمان را به گرفتن سهمیه آسیا محدود کنیم.

وی ادامه داد: 6 بازی دیگر از لیگ برتر باقی مانده و هنوز برای قهرمان شدن امید داریم. اگر هم نتوانیم قهرمان شویم با توجه به اینکه بازیهای دشوارمان تمام شده است شانس زیادی برای نایب قهرمانی داریم. باز هم تأکید می‌کنم که اولویت اول استقلال قهرمانی است ضمن اینکه روی جام حذفی هم حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و به دنبال قهرمانی هستیم.

عمران‌زاده درباره عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: در چند بازی اخیر مدافعان استقلال بدون نقص کار کرده‌اند و عملکرد  بسیار خوبی داشته‌اند. این موضوع حاصل زحمات مدافعان و تمرین‌های مستمر آنهاست که منجر به این هماهنگی شده است.

وی با اشاره به اینکه امید زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد،‌ افزود: حیف شد بازی با پاختاکور را که کوئیروش از نزدیک آن را می‌دید از دست دادم. او یکی از مربیان بزرگ جهان است و قطعا بازیکنان بزرگ از نظرش دور نمی‌مانند. امید زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارم و می‌توانم کوئیروش را برای اینکه به تیم ملی دعوتم کند قانع کنم.



فیلم های ترکی
------------------------------------------------------------------
بازی های روز دنیا
نظرات 2 + ارسال نظر
امیرجم 1390/01/20 ساعت 03:42 ب.ظ http://amirj2012.rozblog.com/

سلام شمالینک شدید

ال یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور پرچمی
ال یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بیرقی
تراکتور هورا استقلال سوراخ
اگه خدا بخواد تراکتور میبره و دهن عمران زاده هم سرویس میشه
برای سلامتی تراکتور صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد