استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

برگزاری تمرینات پشت در‌های بسته و جلسه پورحیدری و نظری در باشگاه

جلسه پورحیدری و نظری در باشگاه



به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که علی دایی تمرینات تیم پرسپولیس را پشت درهای بسته برگزار می‌کند کادر فنی تیم استقلال تصمیم گرفت تمرینات این تیم نیز مثل رقیب دیرینه از فردا پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران رسانه‌های گروهی برگزار شود.


*منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال به همراه علی نظری جویباری قائم‌مقام این باشگاه که شایعاتی پیرامون قهر آنها از استقلال شنیده می‌شد صبح امروز پس از جلسه با سرپرست باشگاه استقلال به شایعات پایان دادند.
در این جلسه نظری، پورحیدری، امیری و فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال و هم‌چنین صحبت‌هایی که پورحیدری در مورد بازگشت مجتبی جباری به استقلال انجام داده بود بحث و تبادل‌نظر شد. منصور پورحیدری از فردا مجددا در تمرینات تیم استقلال شرکت خواهد کرد.

*جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد بیژن کوشکی فردا برگزار می شود. این بازیکن با صلاحدید کادر فنی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته بود و فردا مشخص می شود که می تواند در دربی حاضر باشد یا خیر.

نظرات 1 + ارسال نظر
تینا 1390/01/07 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.teobux.com/?ref=magnet220

کسب درامد قانونی با سایت کلیک ایرانی توباکس

این سایت در سازمان ارشاد اسلامی ثبت شده و تا حالا 9000 کاربر فعال دارد.پس خیالتان از بابت پرداخت پورسانتتان راحت باشد.
پس زودتر عجله کنید و به 9000 نفری بپیوندید که میخواهند از اینترنت در ایران کسب درامد کنند.شک نداشته باشید که شما هم میتونید این کارو انجام دهید.اصلا سخت نیست.چون این سایت فارسیه و مراحل کار بسیار ساده است
در توباکس شما می توانید با دیدن تبلیغات به صورت روزانه به درآمد ماهیانه خود درآمدی دیگراضافه کنید در این سایت تبلیغات کنندگانی هستند که مایل به پرداخت پول واقعی به شما هستند ،اگر شما مایل به دیدن وب سایت/محصولات آنان باشید
شما میتوانید بابت هر تبلیغی که مشاهده می کنید تا 15 تومان درآمد داشته باشید، حتی می توانید با معرفی نفراتی که مایل به دیدن این تبلیغات هستند نیز تا 15 تومان دیگر بابت هر تبلیغی که آنان مشاهده می کنند نیز درآمد داشته باشید.عضویت در توباکس رایگان است و شما می توانید به محض ثبت نام شروع به کسب درآمد کنید.
زودتر از رقبای خود ثبت نام کنید و هیچ دلیلی را برای از دست دادن این فرصت از خودتان قبول نکنید
http://www.teobux.com/?ref=magnet220

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد