استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بررسی ترکیب احتمالی استقلال در مقابل تیم پیروزی در دربی 70 ...


http://www.mypersianforum.com/img/images/279Esteghlal.png


استقلال تهران در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که پرویز مظلومی در آستانه چند روز مانده به این دیدار برای چیدمان ترکیب اصلی تردیدهایی دارد.


محمد محمدی به احتمال فراوان درون دروازه خواهد ایستاد ولی وضعیت در خط دفاعی چندان مشخص نیست. اگر پژمان منتظری به عنوان مدافع راست بازی کند حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی دو مدافع میانی استقلال خواهند بود و از بین جواد شیرزاد و مهدی امیرآبادی یک نفر به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد. البته اگر منتظری همراه با عمران‌زاده دو مدافع میانی استقلال باشند آن وقت شانس بازی کردن صادقی که از ناحیه سر هم مصدوم است کم خواهد شد. در این شرایط از بین هادی شکوری و مهدی امیرآبادی یک بازیکن به عنوان مدافع راست بازی خواهد کرد و شیرزاد هم در پست دفاع چپ به بازی گرفته خواهد شد.

استقلال که در این بازی به احتمال فراوان با سیستم از 1ـ3ـ2ـ4 به میدان خواهد رفت، در پست هافبک دفاعی از کیانوش رحمتی و فیلیپ آلوز استفاده خواهد کرد هر چند که شانس بازی کردن فرزاد آشوبی به جای آلوز وجود دارد. در فاز تهاجمی هم تردیدهایی برای مظلومی وجود دارد.

ایمان مبعلی به احتمال فراوان هافبک بازی‌ساز استقلال خواهد بود ولی حوارملامحمد جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی او است. آرش برهانی و اسماعیل شریفات هم به عنوان دو مهاجم راست و چپ بازی می‌کند و فرهاد مجیدی هم در نوک خط حمله قرار خواهد گرفت. البته اگر سیدصالحی به عنوان مهاجم چپ در ترکیب ثابت قرار بگیرد اسماعیل شریفات از ترکیب بیرون خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد