استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سپاهان 2- نفت صفر؛ژنرال سال را باصدرنشینی آغاز کرد

http://www.mypersianforum.com/img/images/984Sepahan.png


 گل ها : ابراهیم توره 60 و 90+1 
دیدار معوقه : هفته ژانزدهم لیگ برترورزشگاه : فولادشهر تماشا گر : 3 هزار نفر
 داور : علیرضا فغانی
اخطار : محسن بنگر 76-جان واریو 53 - فرهاد ال خمیس 18
 سپاهان:مهدی رحمتی – هادی عقیلی – جلال حسینی – محسن بنگر – خسرو حیدری –احمد جمشیدیان – مهدی کریمیان – فابیو جان واریو - احسان حاج صفی – میلورادو یانوش – ابراهیم توره
نفت ابادان:حسن هوری – سید رسول میرطرقی –فرهاد ال خمیس – سجاد مشکل پور – هدایت شهریاری –عباس مرداسی –امید شریفی نسب - محمد ضیالدین نیک نفس – رسول نویدکیا – حجتچهار محالی – روح الله عرب


http://media.farsnews.com/Media/8811/ImageReports/8811201912/9_8811201912_L600.jpg

شرح بازی :

 طوفان زردپوشان اصفهانی بخاط پیروزی وغلبه بر نفتی ها از همان دقایق ابتدایی مسابقه اغاز شد . شا غلام پیروانی که دوهفته ای است تیم نفت را تحویل گرفته بخوبی تفکراتش را به شاگردانش دیکته کرده بود . نفتی ها هنگام از دست دادن توپ با تجمع در زمین خودی ودفاع چند لایه در سیستم 1- 6 – 3 را ه های نفوذ سپاهان را در نیمه اول بخوبی بستند . اما در نیمه دوم شاگردان قلعه نویی بخوبی به بازی سرعت دادند و همین برتری سبب شد در دقایق 60 و 90 ابراهیم توره دو گل حساس و سرنوشت ساز را برای سپاها نیها به ثمر برساند . شمشیر امیر قلعه نویی با این برد در ابتدای سال 90 به صدر رسید . تا برای قهرمانی در انتظار 7 فینال دیگر باشد .
اتفاق ویژه : امیر قلعه‌نویی نسبت به قضاوت داور معترض بود و پس از پایان نیمه اول به سمت علیرضا فغانی رفت تا با او صحبت کند. خبرنگار دوربین 90 نیز از این حرکت سرمربی سپاهان فیلم‌‌برداری کرد که این امر باعث شد مجید بصیرت، سرپرست سپاهان به او اعتراض کند. پس از درگیری کادر فنی تیم اصفهانی با خبرنگار دوربین 90، ناظر مسابقه دستور داد تا نیروی انتظامی خبرنگار را از زمین مسابقه بیرون ببرند.! 
 بهترین بازیکن :ابراهیم توره با دوگلی که در این بازی به ثمررساند نشان داد که همچنان روی دور گلزنی است. او با ارزش ترین چهره سپاهان است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد