استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

منصوریان: به من می گفتند جاسوس قلعه‌نویی

http://media.farsnews.com/Media/8703/Images/jpg/A0439/A0439258.jpg


علی منصوریان در گفت‌وگوی بلند خود با خبرآنلاین از روزهایی می‌گوید که در استقلال بازی می‌کرد: «امیر سال 81 تیم را قهرمان جام حذفی کرده بود. یادم هست که وقتی تیم رفت اردوی شهریار ، همان تمرین اول بود که امیر تصمیم گرفت نباشد. همه دور هم در تمرین بودند. امیر تیم را قهرمان جام حذفی کرده بود و حالا در کادر جدید داشتند با او بد تا می کردند. طوری که امیر خودش تصمیم گرفت برود. می ترسیدند که حضور او باعث تزلزل شان باشد . یادم هست وسط زمین چمن نشسته بودیم پیش امیر. گفتم چه کار می کنی؟ گفت تصمیم گرفته برود و همین کار را هم کرد. او روزی که می رفت برای سال بعدش هم برنامه ریزی کرده بود. امیر که رفت به من می گفتند تو خبرچین استقلالی . بارها این حرف را برابرم می زدند. می خواستند کاری کنند که از کوره در بروم. اما من راه و رسم صبر کردن را بلدم ، دم نمی زدم. اگر قاطی می کردم ، می شدم مثل پیروز که 100 بار گفتم بچه صبور باش ولی گوش نکرد و مجبور شد از استقلال برود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد