استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

شکوری: اولویتم برای انتخاب تیم، استقلال است

شکوری: اولویتم برای انتخاب تیم، استقلال است

خبرگزاری فارس: مدافع استقلال گفت: با توجه به اینکه می‌خواهم بمانم اولویتم همین تیم است.




هادی شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره روند مذاکراتش با استقلال برای تمدید قرارداد اظهار داشت: روز گذشته به دیدن آقای واعظ آشتیانی رفتم و مذاکراتی با ایشان داشتم که روند خوبی داشت. هم من حرف‌هایم را زدم و هم باشگاه پیشنهادش را مطرح کرد و باید فکر کنم و تصمیم نهایی را بگیرم.

وی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با مشکل مالی روبرو است، عنوان کرد: وضعیت مالی باشگاه استقلال این طور نمی ماند. فکر می کنم امسال بودجه بیشتر می شود. به هر حال چون اولویت من استقلال است می خواستم هواداران بدانند اولین جایی که برای مذاکره انتخاب کردم استقلال است.

مدافع آبی پوشان درباره استعفای صمد مرفاوی تصریح کرد: این مربی زحمات زیادی برای این تیم کشیده و باید از او تقدیر کرد. من به عنوان بازیکن حرفه ای با باشگاه قرارداد می بندم و نام مربی در روند کاری ام تاثیر نمی گذارد.

شکوری در این خصوص که مرفاوی در هر شرایطی مورد بی مهری هواداران استقلال قرار گرفت، گفت: فوتبال همین است. گاهی مربی هر نتیجه ای کسب کند هواداران دوستش ندارد. نمی توان جلوی هواداران را گرفت. با این حال مرفاوی با استقلال نتایج خوبی گرفت و در فصل گذشته بدشانسی آورد. هواداران بهتر است روزهای خوب و بد را همیشه به یاد داشته باشند.

این بازیکن در مورد اینکه استقلال چرا نتوانست هیچ جامی را در فصل گذشته کسب کند، گفت: این از بدشانسی ما بود و گرنه استقلال شایسته کسب یکی از جام ها بود. امیدوارم فصل آینده این ناکامی را جبران کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد