استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

رینالدو هم برای ماندن در استقلال شرط گذاشت !!!


پائولو رینالدو هافبک پرویى تیم فوتبال استقلال که دیروز به باشگاه رفته بود گفت: متأسفانه عصبانى هستم چون در حالى که زمان مناسب براى تعطیلات و بازگشت به کشورم را دارم اما به دلیل پرداخت نشدن مطالباتم باید در ایران بمانم. این موضوع در حالى است که من به تمام تعهداتم نسبت به استقلال عمل کرده ام و در تمام تمرینات حاضر بوده ام. وى ادامه داد: با این حال باز هم دوست دارم در استقلال بمانم اما براى ماندن شرایط دارم که یکى از آنها بازى کردن است چون من فوتبالیست حرفه اى هستم و براى بازى کردن به ایران آمده ام. درست است که در چند مقطع دچار مصدومیت شدم اما این موضوع براى هر فوتبالیستى پیش مى آید. من از ۲ ماه پیش قابلیت ۹۰ دقیقه بازى کردن را داشتم اما به نظر کادر فنى احترام گذاشتم. با این حال فکر مى کنم من ضرر نکردم و این استقلال بود که ضرر کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد