استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

قرار نیست به استقلال بیایم

مهرداد پولادی


 مهرداد پولادی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تیم تراکتور هم تیم  کوچکی نبود  و من از بازی کردن در این تیم راضی هستم و اگر مسئولان این تیم  مرا بخواهند دوست دارم در این تیم بمانم.

 وی گفت: فکر می کنم امسال نسبت به سالی که دراستقلال بودم بهتر کار کردم و بیشتر گل زدم.

 پولادی تصریح کرد: هر چند هافبک وسط هستم و به فکر گل زنی نیستم اما گل زدن را دوست دارم.

 وی خا طر نشان کرد: برای تیمی که براحتی نخستین سال در لیگ برتر حاضر بود، مقام بدست آمده خوب است اگر  شانس داشتنیم می توانستیم سهمیه آسیا را بدست اوریم اما این شررها برای همه تیم ها وجود داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد