استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

یه احتمال فراوان فصل آینده در ایران بازی می‌کنم

 برای حضور در استقلال هنوز تصمیم نگرفته‌ام



ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیتش در امارات، شایعه مذاکره با استقلال و ... صحبت کرد. 

* در این فصل آن مبعلی همیشگی نبودی؟ 

فصل را با النصر خوب شروع کردم اما متأسفانه تیم نتیجه نمی‌گرفت. پس از آن راهی الشباب شدم و وقتی فینال جام حذفی را باختیم همه چیز خراب شد و اعتراف می‌کنم که فصل را بد تمام کردم. 

* قبول داری لژیونرهای ایرانی حاضر در امارات عملکرد خوبی نداشتند؟ 

همین طور است. البته ضعف آنها دلیل خاصی نداشت و همه به طور انفرادی ضعیف عمل کردند. متأسفانه در امارات نظرها نسبت به بازیکنان ایرانی برگشته است. یکی از دلایل این موضوع هم‌گروهی امارات با ایران است. 

* یعنی آنها نسبت به بازیکنان ایرانی بی‌تفاوت شده‌اند؟ 

به هر حال در آنجا مرسوم است که بازیکنان ایرانی پول زیادی می‌گیرند و با توجه به اینکه امسال عملکرد خوبی نداشتند رفتار آنها تغییر کرده و مدیران کمتر به دنبال بازیکنان ایرانی هستند. البته باید بگویم امسال بدشانسی آوردم و 14 بازی بیشتر انجام ندادم. در طول فصل زیاد مصدوم شدم و همین مسئله باعث افتم شد. 

* فکر می‌کنی در این 5 سالی که در امارات بودی چقدر سطح فوتبالت تغییر کرد؟ 

این طور به مسئله نگاه نمی‌کنم. تجربه من نسبت به قبل بیشتر شد، با مربیان بزرگی کار کردم و شاید نوع فوتبالم تغییر کرد. البته قبول ندارم کسی که به لیگ امارات بیاید ضعیف می‌شود. شاید در بین افرادی که به اینجا آمده‌اند استثنایی هم وجود داشته و بازیکنان خیلی زود به ایران برگشته‌اند اما این مسئله شامل حال من نشد و من در امارات ثبات داشتم. 

* با توجه به اتفاقات این فصل چقدر به حضور در تیم ملی امیدواری؟ 

بستگی به لیگ دارد. حال یا در ایران یا در امارات و یا حتی در قطر. درخشش در این مسابقات می‌تواند حضور در تیم ملی را تضمین کند. 

* برای فصل آینده چه تصمیمی گرفتی؟ 

پیشنهادهایی هست که باید روی آنها فکر کنم. البته هیچ کس با من صحبت نکرده اما تماس‌های زیادی با مدیر برنامه‌هایم برقرار شده است. با توجه به اینکه سال‌های قبل، پیش از فصل نقل و انتقالات قراردادم را امضا می‌کردم هیچ وقت مثل امسال فرصت فکر کردن نداشتم. این اولین سالی است که در فصل نقل و انتقالات ایران می‌توانم برای تیم آینده‌ام تصمیم بگیرم. با توجه به اینکه لیگ تازه تمام شده فرصت زیادی دارم برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. 

* اینکه می‌گویند صبح امروز به باشگاه استقلال می‌روی تا با آنها مذاکره کنی صحت دارد؟ 

چنین چیزی نیست اما باید بگویم چند نفر از استقلال با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌اند اما همانطور که گفتم فعلا می‌خواهم فکر کنم. 

* با این وضعیت به نظر می‌رسد سال آینده در ایران هستی؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد