استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

زریبافان دیگر رییس استقلال نیست !سعید لو دست به کار شد !

  • علی سعیدلو تا این تاریخ ثابت کرده مدیر عجولی نیست. نوع برخورد یا اعمال نظر رییس سازمان تربیت بدنی گرچه قاطع است اما او به شیوه برخی مدیران ضربتی و پر سر و صدا عمل نمی‌کند. بلکه سر صبر و آرام با طمانینه برنامه‌های مد نظرش را پیش می‌برد. او پس از روی کار آمدن و انتصاب از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با حوصله خاصی کارهایش را پیش برده و برخلاف آنچه خیلی‌ها انتظار داشتند افرادی که در دوران ریاست علی‌آبادی از او حکم گرفته‌ بودند را یک به یک از درجه خود خلع و یا برکنار می‌کند. حالا هم با شنیدن خبر کنار گذاشته شدن رییس مجمع باشگاه استقلال به این نکته بیش از پیش می‌توان صحه گذاشت که سعیدلو به حساب همه زیردستانش رسیدگی می‌کند اما نه با عجله. .
  • به یاد داریم وقتی خبرنگاران در مورد نوع نظارت سازمان بر باشگاه استقلال با توجه به ریاست زریبافان به مجمع این باشگاه سوال کردند سعیدلو در پاسخ گفت: «این حکم در دوران ریاست قبلی سازمان تربیت بدنی (علی‌آبادی) صادر شده و ممکن است ما در دوره جدید قصد داشته باشیم تغییراتی در آن احکام ایجاد کنیم.» ...که البته این از اختیارات قطعی و حق مسلم هر رییس سازمانی است تا مادامی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس متعلق به او است چنین نظارتی بر باشگاه‌های فوق داشته باشد. شنیدیم مسعود زریبافان که در دوران علی‌آبادی به عنوان رییس مجمع باشگاه استقلال منصوب شده بود حدود یک هفته پیش از ریاست این مجمع کنار گذاشته شده است و در حال حاضر ریاست مجمع باشگاه استقلال بار دیگر به شخص رییس سازمان تربیت‌بدنی محول شده است. این بدان معناست که سعیدلو حالا همه کاره استقلال است و می‌تواند با یک امضا و یا حکم تغییرات مد نظرش در چینش مدیران این باشگاه را اعمال کند.
  • به نظر می‌رسد پازل تغییرات مدیریت در باشگاه استقلال اندک اندک در حال کامل شدن است و پس از اخبار ضدونقیض اخیر در مورد رفتن واعظ، انصاری، نفریه و زریبافان از هیات مدیره باشگاه استقلال این اتفاقات به نوعی در حال تبدیل شدن به واقعیت است. سعیدلو حالا و پس از گذشت شش ماه از زمان استعفای واعظ از سمت قائم‌مقامی سازمان و به دلیل کنار گذاشته شدن علی انصاری از ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری در استقلال مانور قدرتی انجام می‌دهد و با کنار گذاشتن زریبافان در اولین گام قدرتش را به رخ مدیرعامل باشگاه استقلال مکشید. همان مدیری که با انتصاب زریبافان به سمت ریاست مجمع باشگاه استقلال از بخت مدیریت در بخش فوتبال برخوردار شد و توانست به این وادی قدم بگذارد حالا چه بسا که با رفتن او جایگاهش دستخوش تزلزل شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد