استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سیدصالحی: تلاش می‌کنیم بهترین خط حمله لیگ شویم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از سپاهان و استیل‌آذین سومین خط حمله لیگ را داریم اما تلاش می‌کنیم در پایان فصل این عنوان را کسب کنیم.

"مهدی سیدصالحی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، تمرینات خوبی را برای دیدار مقابل الجزیره پشت سر گذاشتیم و آماده گرفتن 3 امتیاز بازی هستیم.

وی ادامه داد: الجزیره از جمله تیمهای خوب گروه ما بود اما فکر می‌کنم در اکثر بازیها دچار بدشانسی شدند. امیدوارم بتوانیم در این دیدار با کسب پیروزی به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کنیم.

مهاجم استقلال در مورد شرایط خود تصریح کرد: خدا را شکر در بهترین شرایط آمادگی جسمانی هستم و دوست دارم در دیدار مقابل الجزیره هم گلزنی کنم تا روند موفقیتهای خود را ادامه دهم.

وی در مورد عملکرد مهاجمان یادآور شد: مهاجمان ما در هر دیدار موفق به گلزنی می‌شوند و این آمار جالبی است. فکر می‌کنم بعد از سپاهان و استیل‌آذین سومین خط حمله لیگ را داریم اما تلاش می‌کنیم در پایان فصل این عنوان را کسب کنیم.

سیدصالحی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ هم با کسب نتایج خوب سهمیه آسیایی فصل آینده را کسب کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد