استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مرفاوی: با شکست ذوب‌آهن نایب قهرمان لیگ می‌شویم

ادعای سرمربی استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن


این اعتقاد صمد مرفاوی است که می گوید اگر فردا موفق به شکست دادن ذوب آهن شوند می توانند رتبه دوم در جدول رده بندی لیگ برتر را به دست بیاورند.
صمد و استقلال در چند هفته اخیر نتایج خوبی در لیگ


این اعتقاد صمد مرفاوی است که می گوید اگر فردا موفق به شکست دادن ذوب آهن شوند می توانند رتبه دوم در جدول رده بندی لیگ برتر را به دست بیاورند.

صمد و استقلال در چند هفته اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان گرفته اند و حالا به نظر روحیه شکست دادن ذوب آهن را در خانه دارند.مرفاوی می گوید«تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان از هر لحاظ آماده دیدار مقابل ذوب‌آهن هستند.ما فیلم چند بازی اخیر ذوبی ها را تماشا کرده ایم و شناخت خوبی از آنها داریم.این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد.
به نظرم اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم می توانیم به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر برسیم»

مرفاوی در حالی این حرف ها را می زند که آنها در بازی رفت بازی را به ذوب آهن واگذار کرده بودند.او درباره این بازی حرف می زند و می گوید«در آن بازی ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و مجبور بودیم چند تغییر را در ترکیب خود ایجاد کنیم اما شرایط دیدار برگشت فرق می‌کند. ما میزبان هستیم و باید 3 امیتاز را کسب کنیم. بازیکنان ذوب‌آهن چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و از انسجام خوبی برخوردار هستند.»

حرف های پایانی سرمربی استقلال درباره لیگ قهرمانان و نتایج خوب استقلال است.آنجا که او می گوید: «خدا را شکر توانستیم با درایت بازیکنان و برنامه‌ریزی مناسب به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنیم و باید این روند را در ادامه مسابقات هم حفظ کنیم تا بتوانیم جزو 4 تیم پایانی باشیم.تمام تلاش ما این است که مقابل الجزیره هم پیروزی را کسب کنیم تا به عنوان تیم اول صعود کرده و در دور بعد میزبان بوده و از حمایت تماشاگران برخوردار شویم.»


http://www.footballiran.ir/Images/News/Smal_Pic/21-10-1388%5CIMAGE633988291416406250.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد