استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حتما تماشاگران استقلال این بار پول گرفته اند تا گریه کنند !!

امید طیری درباره شکست استقلال مقابل پرسپولیس و تشویق امیر قلعه نویی در ورزشگاه عنوان کرد: تا جایی که من حضور ذهن دارم، آخرین شکست استقلال مقابل پرسپولیس در زمان مربیگری مرفاوی بود. البته با آمدن قلعه‌نویی استقلال 3 سال مقابل پرسپولیس پرقدرت ظاهر شد ولی دوباره این اتفاق در زمان آقای مرفاوی رخ داد.
وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که با آقای قلعه‌نویی کار کردم چون او معرفت دارد. او آدمی است که مثل بعضی‌ها غرور ندارد و هنگامی که در استقلال بودیم و تیم می‌برد، دوست نداشت در کنفرانس‌های خبری شرکت کند.

طیری خاطرنشان کرد: باخت تیم همیشه به سرمربی برمی‌گردد. واعظ آشتیانی با صحبت مبنی بر پذیرفتن شکست استقلال قصد دارد خودش را سپر کند تا حاشیه‌ها کمتر شود اما مردم خوب فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند که مدیرعامل، تیم را ارنج نمی‌کند و این شخص صمد مرفاوی است که باید مسئولیت شکست استقلال بر پرسپولیس را بپذیرد.

دستیار قلعه‌نویی در استقلال در خصوص گریه طرفداران این تیم  گفت: در این خصوص حرف نمی‌زنم چون مطمئن هستم که فردا آقایان می‌گویند قلعه‌نویی به آنها پول داده تا مقابل دوربین گریه کنند. در حال حاضر نباید همه چیز را توجیه کرد. حالا نباید همه چیز را به گردن این و آن انداخت. آقایان قبول کنند که با احساسات پاک جوانان بازی کرده‌اند. ما هم سابقه حضور در دربی را داشتیم. این پرسپولیس یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های چند سال اخیر بود که با پیروزی‌اش باعث شد غرور هواداران استقلال خدشه‌دار شود. به اعتقاد من وقت آن رسیده که آقای آشتیانی که خودش مدعی شده بود اگر هواداران بخواهند از استقلال می‌رود، به حرفش عمل کند.

طیری خاطرنشان کرد: اگر آقایان در این تیم ماندند باید بدانند برای مربیگری در استقلال یک شخص بزرگ‌تر را بیاورند. این تیم بازی‌های آسیایی را پیش رو و نیاز به یک تفکر بهتر دارد. باز هم می‌گویم ما استقلالی هستیم و دوست داریم این تیم نتیجه بگیرد و از صمیم قلب آرزو دارم که استقلال در بازی‌های آینده‌اش موفق باشد


http://media.farsnews.com/Media/8802/Images/jpg/A0663/A0663085.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
بعد این بازی یه ساعت گریه کردم به مرفاوی فحش دادم
مرفاوی خرهامیر حسین صادقی رو اخراج میکنند تا کی این آشتیانی میخواد این ورفاوی رو نگهداره
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد