استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اخبار اختصاصی از دربی 68

محدودیت باشگاه استقلال براى بازیکنان؛ براى پرسپولیسى ها کُرى نخوانید



بازیکنان استقلال حق انجام مصاحبه حاشیه اى براى دربى را ندارند مسئولان استقلال طى چند روز اخیر بارها هشدار داده اند که هیچ یک از شاگردان مرفاوى براى پرسپولیسى ها کرى نخوانند تا اینگونه بدون استرس فقط خود را براى بازى با قرمزها آماده کنند. البته بازیکنان استقلال هم تابع باشگاه خود هستند و طى چند روز اخیر هیچ خط و نشانى براى پرسپولیسى ها نکشیده اند تا از این طریق از جریمه نقدى هم به دور باشند. بازیکنى که مصاحبه حاشیه اى انجام دهد وبراى پرسپولیسى ها کُرى بخواند با جریمه نقدى بالا از سوى باشگاه مواجه مى شود.


مجیدى و کاظمى پنالتى زن هاى استقلال در دربى



با تصمیم کادر فنى استقلال فرهاد مجیدى و حسین کاظمى به عنوان پنالتى زنان این تیم در دربى مشخص شدند. تخصص این ۲ بازیکن در زدن ضربات پنالتى سبب شده تا کادر فنى استقلال مجیدى و کاظمى را مامور زدن ضربه پنالتى مقابل پرسپولیس کنند.البته در این بین اولویت با مجیدى است تا او در صورت خطاى پنالتى پشت توپ قرار بگیرد. از آنجا که برهانى و رحمتى در بازى هاى گذشته استقلال پنالتى خراب کردند فرصت زدن پنالتى به آن ها در دربى داده نمى شود تا ۲ بازیکن دیگر در صورت به دست آوردن این موقعیت پشت توپ قرار بگیرند.



تکل زدن در تمرین استقلال ممنوع شد



کادر فنى استقلال طى هشدارى به بازیکنان آبى تاکید کردند که به هیچ وجه درتمرینات این تیم مشغول به تکل زدن نشوند. استقلال در چند هفته اخیر چند بازیکن مصدوم داشته و به همین دلیل مرفاوى براى اینکه در دربى مهره اى را به دلیل مصدومیت از دست ندهد به بازیکنان خود تاکید کرده که بدون خشونت و با هوش و حواس بالا در تمرین حاضر شوند تا در آستانه بازى چهارشنبه مصدومى جدید به آسیب دیدگان این تیم اضافه نشود.


تمرینات استقلال از امروز بدون تماشاگر برگزار مى شود



تمرینات استقلال به مدت ۲ روز پشت در هاى بسته برگزار مى شود. کادر فنى استقلال تصمیم به این گرفتند که تمرین امروز و فرداى این تیم را بدون تماشاگر و خبرنگار برگزار کنند. بنابراین امروز ورود تماشاگر و خبرنگار به تمرین استقلال ممنوع است تا آبى ها در جوى ساکت و با آرامش مشغول به آماده سازى خود شوند. کادر فنى استقلال اعتقاد دارند انجام تمرینات این تیم پشت در هاى بسته سبب لو نرفتن تاکتیک تیمى شان مى شود تا آن ها با خیالى آسوده تر ترکیب خود براى بازى مقابل پرسپولیس را انتخاب کنند.



استقلالى ها فقط در تمرین حق مصاحبه دارند



هیچ یک از بازیکنان استقلال حق انجام مصاحبه تلفنى براى دربى ندارند. مسئولان این باشگاه براى کنترل حاشیه هاى استقلال براى دربى بازیکنان آبى را ممنوع المصاحبه کردند. استقلالى ها فقط حق دارند در محل تمرین خود مصاحبه کنند و براى پرسپولیس هم کرى نخوانند. آبى هاى پایتخت درصورتى که مصاحبه تلفنى انجام دهند با جریمه ۳۵۰ هزار تومانى مواجه مى شوند.



۷۵۰ هزار تومان پاداش پیروزى استقلالى ها در دربى



مسئولان باشگاه استقلال براى بالا رفتن روحیه بازیکنان تیم خود پاداش ویژه اى را در نظر گرفته اند تا انگیزه استقلالى ها براى دربى حسابى بالا برود. استقلالى ها در صورتى که بتوانند پرسپولیس را شکست دهند مبلغ ۷۵۰ هزار تومان به عنوان پاداش دریافت مى کنند. این وعده حسابى روحیه استقلالى ها را بالا برده تا آنها به فکر پیروزى در دربى باشند.




استقلالى ها براى دربى اردوى ۴۸ ساعته ندارند



حساسیت بازى دربى سبب شد تا این اخبار به گوش برسد که استقلالى ها براى این دیدار اردوى ۴۸ ساعته خواهند داشت اما مسئولان باشگاه استقلال با رد این خبر اعلام کردند اردوى این تیم مثل تمام بازى هاى گذشته ۲۴ ساعت است. استقلالى ها بعد از تمرین عصر سه شنبه خود به اردو مى روند تا خود را مهیاى بازى با پرسپولیس کنند. محل اردوى ۲۴ ساعته استقلالى ها هتل المپیک خواهد بود.



 

باشگاه استقلال در دربى از یحیوى تقدیر مى کند



باشگاه استقلال در نظر دارد در جریان دیدار برگشت دربى سرخابى ها از محمد على یحیوى مربى دروازه بانان پرسپولیس تقدیر و تجلیل کند. مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند به پاس زحمات چندساله یحیوى دروازه بان سابق آبى پوشان که در فینال جام باشگاه هاى آسیا هم وظیفه حراست از دروازه آبى ها را برعهده داشت قدردانى کنند.مراسم تقدیر از مربى استقلالى پرسپولیس، دقایقى قبل از آغاز دربى ۶۸ توسط واعظى آشتیانى مدیرعامل باشگاه استقلال و با اهداى دسته گل انجام مى شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا 1388/11/13 ساعت 03:44 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

سلام خوبی چه خبر؟
شرمنده دیروز اپ نبودم اخه اینترنت کل منطقه ما قطع بود ازین بابت عذر میخوام
امروز هستم خوشحال میشم بیای راستی منتظرم [لبخند]۱۲

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد