استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عنایتی: اکبرپور را هم به امارات می برم

عنایتی با اینکه راهی امارات شده اما طاقت دوری دوست عزیزش آقا سیاوش را ندارد. او که این روزها در انتظار ITC (بخوانید مجوز بازی) نشسته تا مسوولان باشگاه هرچه زودتر تکلیف او را روشن کنند نیم نگاهی هم به اکبرپور دارد. رضا قصد دارد در روزهایی که در الامارات حضور دارد برای بازگشت سیاوش به امارات کانال‌های لازم را بزند!

از وقتی رفتی ترافیک خط حمله استقلال خیلی کمتر شده. حتی سیاوش و سیدصالحی هم توانستند با هم زوج موفقی بسازند.


■ امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. باور کنید من به خاطر همین چیزها از استقلال جدا شدم. گفتم از استقلال بروم تا شاید استرس دیگر بازیکنان کمتر بشود.


انگار درست فکر کرده بودی چون همین طور هم شد. حتی سیاوش هم بهتر از قبل بازی می‌کند.


■ بازی با استیل‌آذین را تماشا کردم. استقلال خیلی خوب بازی کرد. به خصوص مهاجمان که در این بازی هماهنگی فوق‌العاده‌ای داشتند. از بازی سیاوش هم لذت بردم.


از دوری سیاوش چه احساسی داری؟


■ خب، من و سیاوش خیلی با هم رفیق هستیم. قسمت نبود تا آخر فصل با هم باشیم. طبیعی است که از دوری سیاوش خوشحال نباشم اما شک نکنید این دوری زیاد طول نخواهد کشید!


می‌خواهی برگردی؟!


■ (می‌خندد) نه، قصد بازگشت ندارم. می‌خواهم کاری کنم سیاوش به امارات بیاید. باور کنید همه تلاشم را انجام می‌دهم تا سیاوش هم دوباره به امارات بیاید.


اما به نظر می‌رسد رابطه مرفاوی و سیاوش خیلی خوب شده و مرفاوی اجازه جدایی او را نمی‌دهد؟!


■ سیاوش تا آخر فصل با استقلال قرارداد دارد. من نمی‌خواهم خدای نکرده به استقلال ضربه بزنم. اگر سیاوش دوست داشته باشد این کار را انجام می‌دهم چون معتقدم حق سیاوش است که پول بیشتری در این فوتبال به دست آورد.


از چه زمان در ترکیب الامارات قرار می‌گیری؟


■ منتظر مجوز بازی‌ام هستم. هر زمان باشگاه ITC من را صادر کند می‌توانم برای الامارات بازی کنم.


حضور در فینال جام حذفی امارات شانس تیم شما را برای حضور در لیگ قهرمانان افزایش داده است.


■ باور کنید پس از پیروزی الامارات طرفداران تیم سر از پا نمی‌شناختند چون ما به فینال جام حذفی رسیدیم. اگر قهرمان بشویم بی‌تردید در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهیم داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد