استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مظلومی بالاخره به استقلال رسید؛ مثل همیشه در نقش منفی

سایت گل – اول کار همه می گفتند مجید نامجو مطلق برای این به استقلال آمده که جا را برای پرویز مظلومی آب پاشی کند، اما بعد از دو هفته و در حالی که سایت استقلال بدون تعارف بیانیه ای را علیه مظلومی صادر کرده، این مهاجم سابق استقلال که همیشه پشت دیوار مربیگری استقلال جا مانده، به تهران می آید.
او که هفته گذشته بعد از بازی ابومسلم اعلام کرده بود حالا به استقلال فکر می کند، در تمام هفته گذشته در تب و تاب انتقام از تیمی بوده که آرزویش مربیگری در آن است و چه بسا با یک نتیجه خوب در تهران، به آرزویش هم برسد، گرچه استقلالی ها یک هفته قبل از دربی با هر نتیجه ای دست به ترکیب تیمشان نخواهند زد.
در مشهد این شایعه وجود دارد که مظلومی مترصد فرصتی برای ترک ابومسلم است که یک مربی مشهور به نام خداداد را در آب نمک خوابانده تا شاید او بتواند طلسم ناکامی های این تیم را بشکند. البته با اعلام سازمان لیگ درباره اینکه مظلومی دیگر نمی تواند سرمربی تیم دیگری در لیگ امسال باشد، این معادله، شبیه یک مساله دشوار ریاضی می شود که راه حل خاصی ندارد جز اینکه به حرف واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال گوش کنیم و بی خیال شایعات بازی استقلال – ابومسلم را تماشا کنیم. مسابقه ای که گرچه بهترین بازی هفته نیست، اما جذابیت های خودش را دارد.
 استقلال با برد قاطع پنج گله در بازی رفت در مشهد نسخه ناصر پورمهدی، سرمربی قبلی را پیچید و حالا مجید نامجو مطلق دستیار و دوست پرویز مظلومی در سال های گذشته، در جلسات فنی این هفته هرچه از مظلومی می دانسته را رو کرده تا تیم مربیگری استقلال بی مشکل به دربی برسد. این همه چیزی بود که از نبرد استقلالی ها در ورزشگاه آزادی به ذهنمان می رسید.
نکته دیگر، ساعت بازی است. برای کسانی که هنوز علاقه مند به ادامه کری پرطرفدارترین تیم ایران روی سکوها هستند. این بازی جمعه 9 بهمن راس ساعت 15:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد