استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حجازی: پزشکان اجازه ندهند پیشنهاد استقلال را رد می کنم

خبرگزاری فوتبال ایران- امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل استقلال به ناصر حجازی پیشنهاد داده تا در سفر استقلال به عربستان این تیم را هراهی کند اما حجازی در این مورد تردید دارد.
 به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران و به نقل از سایت گل، حجازی در گفتگویی کوتاه در این مورد می گوید:" این روزها تحت نظر پزشکان معالجم مشغول درمان هستم و هفته ای دو روز در بیمارستان تحت درمان قرار می گیرم. اگر قصد سفر داشته باشم باید از آنها کسب تکلیف کنم و بعد از آن تصمیم گیری کنم."وی تاکید می کند:" از پیشنهاد آشتیانی خوشحال شدم و با وی صحبت کردم اما به استقلالی ها گفتم که اگر پزشکان معالجم اجازه ندهند که همراه تیم سفر کنم به ناچار پیشنهاد استقلال را در خواهم کرد.سفر چند ساعته شاید برای من مشکل ایجاد کند اما بسیار خوشحال خواهم شد اگر در این سفر بتوانم استقلال را همراهی کنم و به زیارت خانه خدا بروم."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد